לא נמצא

מה שחיפשת לא נמצא. אתה מוזמן לחפש שוב ולהמשיך לגלוש באתר.

הצוואה הביולוגית™, אתגרים חדשים יצירת צאצאים שנים אחרי מות הוריהם

מהי הצוואה הביולוגית ? האם ניתן להשתמש בעוברים של אנשים שאינם בחיים ? האם אישה תוכל להרות מזרע של גבר שנפטר  ולגדל את הילד עם בת זוגתה ? האם שני גברים יוכלו לקבל בתרומה, ביצית של אישה שנפטרה ולהסתייע בפונדקאית ? האם אדם שטרם מלאו לו 18 יוכל לערוך צוואה ביולוגית ולבקש להמשיך את זרעו […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הרצאות מצולמות, זכויות סבים וסבתות, כנסים והרצאות, פוסטים לעמוד הבית, צוואה ביולוגית | השאר תגובה

גירושין בישראל / מאת: עמירם ברקת

בשיעור הגירושים ישראל דווקא בצמרת – מקום 6 מבין 46 מדינות.

משפחה / ארגון "משפחה חדשה": אחד מכל ארבעה זוגות בישראל מתגרש, ב-2002 התגרשו 9,262 זוגות רק בבתי הדין הרבניים.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים | השאר תגובה
איך מוכיחים ידועים בציבור

ידועים בציבור – צמד מילים שאנחנו אוהבים או שהיינו רוצים לשנות ומה המשמעות המשפטית.

מי הם הידועים בציבור? מהם זכויותיהם ומה היתרונות לחיות בזוגיות של ידועים בציבור. האם אנחנו בישראל אוהבים את המושג ידועים בציבור? אילו נסיונות נעשו בעבר לשנות את צמד המילים "ידועה בציבור" או "ידוע בציבור" וכיצד אפשר להסדיר את הזוגיות של הידועים בציבור וליהנות מזכויות שוות של זוג נשוי.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הסכם ממון והסכמי זוגיות, ידועים בציבור, מאמרים, מידע על שירותים, פוסטים לעמוד הבית, תעודת זוגיות | 2 תגובות

כל מה שרציתם לדעת על הסכם ממון ומשמעותו – מהו, למי מיועד הסכם ממון?

הסכם ממון מהו ? הסכם ממון הוא חוזה הנערך בכתב בין בני זוג, בין אם הם בוחרים להינשא ובין אם לאו, ובו מוסדרים כל ענייני הרכוש ביניהם, זאת בהתאם לרצון האישי והפרטי של כל אחד מהם.
הסכם הממון הוא למעשה "תעודת ביטוח" רכושית השומרת על נכסי שני אנשים החיים יחד בזוגיות. ההסכם נועד להבטיח כי גם במקרה של פרידה, לא יתעוררו מחלוקות קשות בין בני הזוג.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הסכם ממון והסכמי זוגיות | 2 תגובות

ילד לא בכל מחיר

בשקט, בשקט, מתנהל בימים אלו על לוחות המודעות ובאינטרנט קמפיין ענק של אגודת אפרת למניעת הפלות. האגודה מציעה לנשים שלא לעשות הפלה ותמורת הילד שלא יופל, מוכנה להעניק ליולדת העתידית אלף ₪. לא, לא טעיתם אלף ₪ תמימים, הון של ממש, הון שיספיק לגדל את הרך הנולד, עד לגיל מצוות, שפרנסי אגודת אפרת יערכו לו. ובכן הפיתיון המוצע, לא רק שהנו לעג לרש, במלוא מובן המילה, אלא שסכום זה די בו כדי לכלכל תינוק אך ובקושי לשבועיים. ומה הלאה?

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים | השאר תגובה

נישואי חוזה

לפרטים נוספים על נישואי חוזה צרו איתנו קשר באמצעות טופס יצירת קשר או בטלפון: 03-5660504 נישואין אזרחיים OUT מעכשיו "נישואי חוזה" של משפחה חדשה קמפיין משפחה חדשה לקידום נישואי החוזה המאושרים בבית משפט, הצעקה האחרונה של ההסדרים הזוגיים !!! הפתרון האולטימטיבי לבחירה חופשית בנישואין, מחוץ לכתלי הרבנות. פרטים בטלפון  4  0  5  0  6  6 […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: נישואין ונישואין אזרחיים, עדכונים וחדשות | השאר תגובה
רחם בהשגחת הבד"ץ

רחם בהשגחת הבד"ץ

מדי שנה נפתח בארץ קמפיין, מאוס למדי, למניעת הפלות. הרבנים הראשיים לישראל, יונה מצגר ושלמה עמאר, שיגרו באחרונה קריאה לרבני ישראל להילחם במה שהם מכנים "מגיפת ההפלות המתחוללת בארצנו". במקרים רבים מדובר בנשים שהרו לאחר שנאנסו, או נשים שאין ביכולתן לדאוג לילד ואינן רוצות שיבוא לעולם של מחסור ודלות. ובכל זאת, רק השנה אמר ח"כ […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים, עיתונות ותקשורת | השאר תגובה

להתגייר כדי להתחתן, מעשה כפייה או דרישה לגיטימית.

על פי חוק, יכול אדם להינשא בישראל רק לבן זוג שהוא בן דתו. כך שיהודי יכול להינשא רק ליהודי מוסלמי למוסלמי ונוצרי לנוצרי. אם רוצה אדם להינשא לבן זוג בן דת אחרת יוכל הדבר להיעשות רק בתנאי שאחד מבני הזוג ימיר את דתו לדת של בן זוגו. המרת דתו של אדם שאינו יהודי לדת היהודית, מחייבת הליך גיור, רק בסיומו של ההליך יוכל המתגייר לבוא בקהל ישראל ולהינשא לבן/בת זוג יהודי.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים, נישואין ונישואין אזרחיים, פוסטים לעמוד הבית, תעודת זוגיות | 3 תגובות
מדריך זכויות הידועים בציבור

ידועים בציבור: מדריך זכויות לבני הזוג, להזמנה ב-Email

זוגות רבים הבוחרים שלא להינשא באמצעות הרבנות וכאלה שפתרון אלטרנטיבי נכפה עליהם (כהן וגרושה), מגיעים לארגון משפחה חדשה על מנת לברר זכויותיהם. המידע יחסוך מאנשים שאלות רבות וחיטוט בספרי חוקים, מצאנו למשל שהרבה מאד שאלות בנוגע לילדים, זכויות כלכליות וזכויות ירושה מעסיקות את הידועים בציבור.המדריך יוכל לסייע להם ולמי שמתכוון לחיות במסגרת זוגית זו בעתיד, למצוא פתרונות, את היתר הם יצטרכו להשלים בארגון משפחה חדשה.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הסכם ממון והסכמי זוגיות, זוגיות גאה, ידועים בציבור, מדריכי זכויות וספרים | השאר תגובה
מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין