חתונה אזרחית בקפריסין

חתונה ונישואין אזרחיים בקפריסין

חתונה אזרחית מתבצעת כאשר מדינה ריבונית מנהלת פנקס רישום אזרחי בו נרשמים בני זוג, כדי לקבל מעמד מול רשויות השלטון לצורכי סטטוס משפחתי, מיסוי, ביטוח לאומי, הטבות רפואיות וכיוב'.
 
הנהגת נישואין אזרחיים מהווה יותר מכל את המהפך האזרחי שעברו מדינות העולם במאבק מול ממסדים דתיים ותוך סימון ברור לריבונות המדינה על אזרחיה.

חתונה אזרחית בקפריסין – הטקס

טקס החתונה האזרחית בקפריסים שם פחות דגש על הפן הרגשי בעצם עריכתו, ומתמקד יותר בפן הרישומי ובעצם חתונה בקפריסיןהבחירה החופשית של שני בני הזוג. טקס החתונה כולל את בדיקת המסמכים המתאימים לנישואין ורישום בני הזוג ואיננו כולל חלקים מסורתיים – אישיים כגון ברכות הדדיות, שימוש בסמלי נישואין (חופה, יין, נדרי נישואין וכיוב').

בתום הטקס מקבלים בני הזוג תעודת נישואין רשמית הכוללת את פרטיהם האישיים, את פרטי רושם הנישואין, תאריך הנישואין, חותמת רשמית על רישומם כנישואים. תעודת הנישואין הינה חותמת הכשרות של המדינה כי הנישואין הינם מוכרים ותקפים, וכי כעת יוכלו בני הזוג להרשם במרשם האוכלוסין של אותה מדינה ולהיחשב מבחינת חובות וזכויות כזוג נשוי לכל דבר ועניין.

לאחר הרישום, משתנה המעמד האישי של המתחתן ממעמד של אדם פנוי (רווק, גרוש, אלמן) לנשוי בכל המרשמים הרשמיים של אותה המדינה.

רישום הנישואין האזרחיים בקפריסין

על מנת להינשא נדרשים בני הזוג לעמוד בתנאי הרישום של אותה המדינה. תנאים אלו משתנים ממדינה למדינה וכוללים על פי רוב; בדיקה כי האדם רשאי להינשא מבחינה חוקית (רווק, אלמן, גרוש), הוכחת גיל מינימלי לנישואין, בדיקות רפואיות (מבדיקת איידס, בדיקות רפואיות כלליות ועד בדיקות אנמיה), בדיקות אזרחות ותושבות (מרבית המדינות לא מאפשרות לאזרחים של מדינות אחרות להינשא בשטח הריבוני שלהן, אלא במקרים חריגים או אם אחד מבני הזוג הוא אזרח של אותה המדינה) מסמכים נוספים הנדרשים ממדינת המוצא (תעודת לידה, אישור מטעם המדינה בה האדם אזרח, בדבר אי מניעה חוקי להינשא) וכיוב'.

  • כמה זמן נמשך הליך הרישום? הליך הנישואין כולו יכול להמשך מספר ימים עד מספר שבועות. ישנן מדינות הדורשות פרסום בעיתון והמתנה של זמן עד לקבלת הרישיון הסופי להינשא, לעיתים נדרש זמן המתנה מינימלי מרגע הגשת הבקשה ועד לטקס הנישואין עצמו. במדינות מסוימות אגרת הנישואין תלויה בדחיפות הנישואין המבוקשת, כלומר אם מבוקש כי הטקס יתקיים בדחיפות רבה תהיה אגרת הנישואין של כמה מאות דולרים, ואם יכולים בני הזוג, להמתין זמן נוסף, האגרה תופחת באופן משמעותי ולעתים אף ללא תשלום כלשהו.
  • היכן נרשמים לנישואין אזרחיים? הנישואין כאמור מתבצעים ברשויות אזרחיות של המדינות בהם הם נערכים: -בעיריות (למשל בהולנד, במרבית מדינות ארה"ב) -בבתי משפט (למשל בספרד, בפיליפינים) -במשרדי רישום אזרחיים מיוחדים (למשל בתאילנד, בגרמניה) -נוטריונים שהוסמכו לערוך את הנישואין (למשל בקולומביה)
  • היכן מתחתנים בנישואין אזרחיים מחוץ לישראל? § נישואין אזרחיים בקפריסין – חתונה בקפריסין מאפשרת לערוך נישואין גם כאשר שני בני הזוג הנם אזרחים זרים בצורה פשוטה וללא נהלים מכבידים וכן בעלויות נמוכות יחסית. § מדינות חבר העמים (בריה"מ לשעבר) בארצות אלו נישאים בעיקר עולים חדשים אשר עדיין מחזיקים באזרחות כפולה. § רומניה בה נישאים לרוב אזרחים ישראלים עם מקומיים. § ארצות מערב אירופה וארה"ב ישראלים החיים בחו"ל תקופות ארוכות וכן ישראלים הנישאים לאזרחי המדינה הזרה. § פרגוואי הנישואין בפרגוואי נותנים מענה לזוגות אשר אחד מהם אינו יכול לצאת מישראל (למשל בן זוג זר שאשרתו הסתיימה), כיוון שניתן להינשא רק בנוכחותו של אחד מבני הזוג. § ארצות מזרח אסיה (פיליפינים, תאילנד, סין) בני זוג ישראלים ובני אותן המדינות, לרוב אחרי הכרות ממושכת בישראל (לרוב מדובר בבן זוג זר ששהה בישראל לצורכי עבודה) או במהלך טיול בארצות המזרח הרחוק. ניתן לקבל ייעוץ משפטי בנושא פתרון לחתונה אזרחית בישראל באמצעות עורכי-דין מומחים. הייעוץ ניתן למשפחות או יחידים ללא הבדל דת, לאום, גזע, מין ונטייה מינית.

האלטרנטיבה האזרחית בישראל לחתונה בקפריסין

תעודת זוגיות – האלטרנטיבה האזרחית בישראל לחתונה אזרחית תעודת זוגיות היא הפתרון לנישואים אזרחיים בישראל (חתונה אזרחית), התעודה המונפקת באופן בלעדי, על ידי ארגון משפחה חדשה, מעוצבת ככרטיס אישי שאינו ניתן להעברה. התעודה מעידה על כך שבני הזוג הנושאים אותה חיים בזוגיות קבועה וזכאים לזכויות שוות לבני זוג נשואים. ארגון משפחה חדשה, מונהג על ידי צוות עו"ד מומחים בתחום דיני המשפחה בישראל, הארגון הוא המוביל בארץ בתחום זכויות המשפחה ומטפל בלמעלה מ 20,000 בני זוג בשנה.

הכירו את האלטרנטיבה – תעודת הזוגיות

תעודת הזוגיות מעידה על הסדר זוגיות אזרחי בישראל, פתרון יחיד וייחודי המוצע על ידי ארגון משפחה חדשה שיש לו גם תוקף משפטי וחוקי. תעודת זוגיות הנה מסמך מתומצת, בו מצהיר אדם בפני עורך דין מוסמך, כי הוא חי עם בן או בת זוג והם מנהלים במשותף משק בית.

    • היכן מנפיקים תעודה – התעודה מונפקת במשרדי ארגון משפחה חדשה, בפיקוח מלא של צוות עורכי הדין של הארגון תחת פיקוחו הונפקו למעלה מ 5,000 תעודות בשנה זו בלבד
    • מהי משמעות התעודה – התעודה משמשת הוכחה והכרה לכך שכל מי שנושא אותה, חי יחד עם בן או בת זוג כיחידה משפחתית אחת התעודה הינה אישית, היא נושאת תמונה של בעליה ופרטי בן זוגו. הרעיון העומד מאחורי התעודה הוא הרצון להימנע מהצגת מסמכים אחרים כגון הסכמים שנעשו בין בני זוג המכיל מידע הפוגע בצנעת הפרט שלהם (כמו מידע המופיע בהסכם ממון, מזונות וכד').
    • חוקיות התעודה – התעודה מונפקת, בנוסף לתצהיר משפטי בכתב אשר נערך ונעשה בפני עורך דין מומחה מטעם ארגון משפחה חדשה . חתימתו וחותמתו של עורך הדין מוטבעת על התעודה עצמה ונותנת לה את התוקף המשפטי.
    • מי זכאי לתעודה – כל בני זוג, המנהלים אורח חיים זוגי, עם בן זוג קבוע במשק בית משותף, תחת קורת גג אחת.
    • היכן אפשר להשתמש בתעודת הזוגיות – התעודה טובה להצגה בפני מוסדות ורשויות המבקשות לברר את מהות היחסים בין בני זוג לצורך מתן/קבלת שירותים. לידיעתכם ! ידועים בציבור זכאים לזכויות כבני זוג נשואים בזכויות בעבודה, בביטוח לאומי, במס הכנסה, בביטוח בריאות, בקבלת שירותי בריאות ופריון, ירושה ועוד…
    • רשויות מקומיות – עירית תל-אביב יפו הראשונה שהודיעה כי היא נותנת תוקף מלא לתעודת הזוגיות והנושא תעודת זו, יוכל להציגה בכל מוסדות העיריה ובעליה יחשבו כזוג נשוי לכל דבר ועניין. בעקבות תל-אביב הודיעו גם העיריות מבשרת ציון , רמלה, נס ציונה ולוד כי תכבדנה את התעודה.
    • היכן מנפיקים תעודה – התעודה מונפקת במשרדי ארגון משפחה חדשה, בפיקוח מלא של צוות עורכי הדין של הארגון תחתיו הונפקו למעלה מ 5,000 תעודות בשנה זו בלבד.

מוזמנים לשמוע עוד על האלטרנטיבה לחתונה בקפריסין

מועדי קבלת קהל

ימים ראשון עד חמישי בין השעות 18.00 – 09.00 במשרדנו ברח טיומקין 16, תל אביב

טלפון : 035660504  פקס : 03-5600720 דוא"ל : newfamily@newfamily.org.il

למידע נוסף השאירו פרטים

פורסם בקטגוריות: עדכונים וחדשותתגיות: , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין