השופטת ענת ברון מתבטאת בבג"ץ לטובת תעודת זוגיות ללהט"ב

 "עד מתי תכיר מדינת ישראל בדין תורה לנישואים?"

במהלך דיון בעתירת האגודה למען הלהט"ב נגד משרד הפנים, הכנסת והרבנות, הדורשת להכיר בנישואים אזרחיים וגאים אמרה השופטת כי "הרי יש התקדמות בהכרה בקהילה הלהט"בית בכל העולם".

20160306_171812

במשפט אחד מנסחת השופטת ברון את ההפרה הבוטה של זכויות האדם למשפחה. בראשית המילניום השלישי, מדינה שלמה אחוזת עמוק ובהלה, איננה מצליחה לכבד ולהכיר בזכותו של כל אדם לאהוב את בן/בת זוגו ולחיות איתו את חייו. החיים חולפים ביעף, השנים טסות ומי אנחנו שנרשה לעצמנו לפגוע בזכותם של אנשים להקים משפחה משל עצמם.
מהי הזכות המוסרית ובוודאי הדתית שיש לקבוצה מסויימת של אנשים ביחס לאחרים.

עו"ד אירית רוזנבלום מייסדת ארגון משפחה חדשה אמרה היום "יש להפסיק מייד את הפשע האנושי הזה המונע מן האחר לממש את אהבתו לזולתו. אנו במשפחה חדשה עושים הכל כדי להגן על זכותכם לזוגיות ולהורות ולמשפחה.
תעודת הזוגיות היא הפתרון לקהילה הלהט”בית בישראל, עכשיו גם קיבלנו לכך רוח גבית.

לקביעת תור – צרו איתנו קשר בטלפון 03-5660504 (א'-ה' 09:00-18:00) או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

למידע נוסף השאירו פרטים

לפרטים נוספים לחצו http://bit.ly/תעודת-זוגיות-

"תמיהתה של השופטת ברון 'עד מתי תכיר מדינת ישראל בדין תורה לנישואים?' נשאלת על ידי ציבור גדול מאוד בישראל שנאלץ להתמודד עם התערבות בלתי פוסקת של אלו המתיימרים לדבר בשם הדת, בחיי המשפחה. לא מדובר בגזירת גורל. הציבור הלא דתי צריך להפסיק לנסות לשנות את הממסד הדתי, שהפך למעשה לגוף שכל עניינו התערבות בחיי החילונים. יש אלטרנטיבות לרבנות דוגמת תעודת הזוגיות וצריך לפנות אליהן ולרוקן את הרבנות ואת הממסד הדתי מתוכן".

פורסם בקטגוריות: זוגיות גאה, ידועים בציבור, מידע כללי, נישואין ונישואין אזרחיים, עדכונים וחדשות, תעודת זוגיותתגיות: , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין