תעודת הזוגיות והמהפכה האזרחית של ציפי לבני


השרה ציפי לבני מבקשת לפצח את הקוד הדתי, האם תצליח ?

 

במשפחה חדשה סבורים שרק תעודת הזוגיות תגרום לכם להרגיש באמת חופשיים.0.0.0jpg

מאת : עו"ד אירית רוזנבלום

השרה לבני מכריזה על מהפיכה אזרחית !

חוקים חדשים בנושא דת ומדינה שבמסגרתם יוכל כל אחד לבחור באיזו רבנות להירשם זוגות שלא התחתנו תחת החופה יזכו לזכויות מלאות והסכם קדם-נישואים ינסה למנוע את בעיית העגונות, הומואים יוכלו להינשא בישראל.

כך עם פתיחת מושב החורף של הכנסת בפאתי שנת 2014, אילו לא היינו חיים כאן, היינו חושבים שמדובר בסוף המאה ה – 18, עת התחוללו המהפכות האזרחיות בכל העולם המערבי ונוסדו זכויות אדם ואזרח מהם אנו יונקים עד היום. אבל השנה היא 2013 ואנו עדיין עוסקים בסוגיות הללו שהעולם כבר שכח משכמותן.

ישראל מתרגשת כי בישראל, הדמוקרטיה היחידה בעולם נותרו זכויות האדם במשפחה מאחור, בידי מוסדות ארכאיים, שמרנים נטולי מעוף. בישראל, עדיין חיים על פי שיטת; רב אחד, רבנות אחת, כולם חייבים להינשא בדרך אחת. בישראל "מוסד העגונות" עדיין קיים, כלומר נשים שלא יכולות לבנות משפחה משום שהבעלים שחהן שולטים בחייהן ומסרבים לתת להן גט. בישראל בני זוג מאותו המין משוללי זכויות אזרח. בישראל, מוסד הייבום והחליצה ממשיך להתקיים. זוהי המציאות הישראלית ולכן אנו מתרגשים מן העובדה, ששרה אחת אמיצה בממשלת ישראל, מבקשת שוב לקרוא תיגר, על מה שלא הצליחו קודמיה. השרה ציפי לבני מבקשת לפצח את ה"קוד הדתי" האם תוכל לעשות זאת?!

 סוד הצלחתה של המהפיכה האזרחית של ציפי לבני טמון בידינו בידי האזרחים, אזרחי מדינת ישראל אינם מודעים די הצורך לכוח שבידיהם או שמא חוששים הם מפניו. מערכת החוק והמשפט בישראל מאפשרת לנו ליצור מעקפים שונים לחוקים קיימים באופן שיהיה מקובל על השיטה המקומית וגם על השיטות הבינלאומיות, הרעיון הוא לעשות שימוש בחוק הקיים וממנו ליצור מצב אפשרי. החוק במדינת ישראל מכיר במעמדם של הידועים בציבור, הוא כבר מעניק להם זכויות שוות לבני זוג נשואים, אז מדוע לנו להתחתן בבית דין דתי או בנישואים אזרחיים, אם אנחנו יכולים להיות שווים בין שווים בלי חתונות, דתיות או אזרחיות?! התשובה היא, שאין צורך באמת להתחתן, אז כיצד עושים זאת ? כיצד מקבלים מעמד מוסמך וחוקי לזוגיות הזו ?

 ארגון משפחה חדשה מציע בעניין זה את תעודת הזוגיות, תעודה משפטית המבוססת על תצהיר אמת שנותנים בני זוג החיים יחד במשק בית משותף, לפיה הם מצהירים על חייהם המשותפים ומתחייבים לאמת שבהצהרתם.  בדרך זו האחריות כולה מוטלת עלינו על מי שהצהירו ועל המדינה לקבל את ההצהרה, תם ונשלם ! הצהרתם, זה מה שהנכם.

יחסיהם של בני הזוג המצהירים בתעודת הזוגיות, מוגדרים על פי חוק כיחסים של בני זוג ידועים בציבור (זוג וזוגה), או במקרה של בני זוג מאותו מין, שותפי חיים או "זוגנים" (זוג וזוג וזוגה עם זוגה). (המונח ידועים בציבור מתייחס על פי הפסיקה לבני זוג גבר ואישה).

 המהפכה המוכרזת על ידי השרה ציפי לבני, מתייחסת לרצונה העז לשחרר את המשפחה מכבלי הדת ולאפשר לבני זוג במאה ה 21 לחיות בסדר חברתי אחר, פחות דתי יותר חופשי. שיטת הזוגיות של הידועים בציבור, מתגברת על כל הקשיים הדתיים שמעמידה המדינה בפנינו באמצעות הדת ומאפשרת לבני זוג המכריזים על עצמם (להבדיל ממצב שבו המדינה מכריזה עליהם) כבני זוג, לקבוע בעצמם את תוואי חייהם, את המסגרת המשותפת שלהם ולצקת לתוכה את התנאים שבהם הם רוצים לחיות, לשתף, לאהוב, להעניק, לדאוג ואפילו במקרה של צרה להיפרד בשקט, אלו מאלו, בלי שיוטלו עליהם עונשים הסגרים וקנסות, עונשים שהם כל כך זרים להם ומעיקים על חייהם.

 אם תצליח השרה לבני לחולל את השינוי, אין ספק כי תעשה שירות גדול לאומה ונוכל להכריז על צעד נוסף לקראת הפתרון המלא, אלא שעלינו לזכור שהמאבק הזה הוא ארוך כשנות חייה של המדינה ואף יותר ולמעשה, העולם כולו וכך גם אזרחי מדינת ישראל, חיים כבר בשלב שאחריו. תעודת הזוגיות היא השלב המתקדם יותר, היא השלב בו מצהיר האדם או מצהירים בני הזוג, אנו זוג מכוח עצמנו, איננו זקוקים לאישור המדינה או המוסד הדתי על מנת להכשיר את חיינו הזוגיים והאינטימיים, אנחנו בחרנו בבני זוגנו איתם אנחנו חיים ואיתם אנחנו מקיימים משפחה, באנו לדווח לכם על כך ולא לבקש את רשותכם או אישורכם. כשם שאדם איננו מקבל מהמדינה אישור לעבוד במקום מסוים, אישור לגור במקום מסוים, כך הוא לא זקוק לאישור לחיות עם בן זוג מסוים. הזוגיות היא הדבר האינטימי, הפרטי והאישי ביותר של האדם. לא ברור אפוא, כיצד אפשרנו למדינה לחדור כך לפרטיותנו, לקבוע לנו את זוגיותנו, לתת לנו אישור לקיים אותה, לתת לנו אישור לרשום אותה, איך זה יכול להיות, שכך נשללת מאיתנו הפרטיות שלנו. זו ההזדמנות לבקש מהשרה ציפי לבני, ממשלת ישראל וממדינת ישראל, להחזיר את חיינו לעצמנו ולקיים את זוגיותנו באופן חופשי.

ציפי לבני המהפכה האמיתית שלנו תהיה, כשלא נצטרך חוקים לנישואים אזרחיים, אלא יוכל אדם לבחור את זוגיותו ומשפחתו ולחיות איתה ללא אישור של המדינה האֶם או הדת השולטת. כי זוגיות היא השטח הפרטי שלנו.   

לקביעת פגישה להנפקת תעודת זוגיות ו/או קבלת ייעוץ וסיוע משפטי התקשרו לטלפון : 03-5660504 (א'-ה' 09:00-18:00) או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

למידע נוסף השאירו פרטים

 

 

פורסם בקטגוריות: Marry אזרחי, ידועים בציבור, יעוץ וסיוע משפטי, מאמרים, מידע כללי, מידע על שירותים, עדכונים וחדשות, פוסטים לעמוד הבית, תעודת זוגיותתגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין