מבנק הזרע לצוואה ביולוגית – איך תרומת זרע יכולה להיות השקעה לעתיד?

תרומת זרע בישראל הופכת עם הזמן לנפוצה יותר. תורמי זרע יכולים לגשת היום לבנק הזרע, אחד מתוך שלושה עשר הפועלים בארץ, לבצע תרומת זרע בתשלום ולקבל לא רק תמורה כלכלית, אלא גם לדעת שהם עוזרים לאחרים להגשים את חלום ההורות.

המושג "משפחה" משתנה עם הזמן ומפעל בנק הזרע הופך לעזרה משמעותית עבור לא מעט משפחות חדשות, נשים רבות בוחרות להיות אמהות יחידניות ומבקשות לקבל תרומת זרע.גם משפחות שנתקלות בבעיות פריון נזקקות לשירות לעתים. מרבית תרומות הזרע נמסרות הלאה ליותר מ-1,000 נשים המגיעות כל שנה לקבלת תרומת זרע בישראל. תורמי הזרע מצידם, לא מנצלים את ההזדמנות, בעיקר בגלל חוסר מודעות, לייצר לעצמם צוואה ביולוגית ולדאוג לעתידם שלהם.

ארגון משפחה חדשה הוא חלוץ עולמי בתחום הצוואה הביולוגית. שמשמעותה פשוטה – היא מאפשרת לך להשאיר גם מסמך חתום המורה על רצונך להמשכיות, וגם את החומר הגנטי הנדרש לצורך קיום הצוואה.

היום ניתן לנצל את הביקור בבנק הזרע לא רק עבור תרומת זרע בתשלום, אלא גם כדי לייצר לעצמכם צוואה ביולוגית. בימים בהם פוריות הגבר היא כבר לא תמיד עניין מובן מאליו, אין סיבה שלא לדאוג גם ל"ביטוח גנטי" שלכם. חס וחלילה במקרה של מחלה, תאונה, אובדן פוריות ואף מוות – בעזרת תרומת הזרע שלכם והצוואה הביולוגית, תוכלו לדעת כי יש לכם המשכיות, בדיוק בדרך שרציתם.

רוצים להבטיח את עתידכם באמצעות צוואה ביולוגית? צרו איתנו קשר בטלפון 03-5660504 (א'-ה' 09:00-17:00) או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

למידע נוסף השאירו פרטים

מה אנחנו מציעים בארגון משפחה חדשה

  • לסייע לכם לבחור את בנק הזרע המתאים לכם ביותר למתן תרומת זרע, לקיום צוואה ביולוגית וגם מבחינה כלכלית.
  • ללוות אתכם ולהכווין בתהליך התרומה ועריכת הצוואה.
  • לערוך צוואה ביולוגית לכל אדם.
  • לשמור בבנק הצוואות את צוואתו הביולוגית של כל אדם .
  • לסייע בכל הדרכים האפשריות להוציא לפועל צוואה ביולוגית שהשאיר אדם בכתב או בעל פה.
  • להנחות ולהדריך קרובי משפחה וצוות רפואי בנוהלי ביצוע צוואה ביולוגית.
  • לסייע לבני משפחה קרובים לממש צוואות ביולוגיות .
פורסם בקטגוריות: עדכונים וחדשות, צוואה ביולוגית, צוואה וירושהתגיות: השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין