לא נמצא

מה שחיפשת לא נמצא. אתה מוזמן לחפש שוב ולהמשיך לגלוש באתר.

תעודת הזוגיות™ נרשמה כסימן מסחר באיחוד האירופי

לראשונה נרשם "מוצר משפטי" ישראלי כסימן מסחר באיחוד האירופי.  תעודת הזוגיות המשמשת כאישור לתצהיר משפטי המעיד על איחוד בין בני זוג איננה עוד בגדר תעודה ישראלית בלבד, בשנת 2011 פנתה עו"ד אירית רוזנבלום לאיחוד האירופי בבקשה לרשום את התעודה כסימן מסחר ועתה, עם סיום הליכי הרישום נתקבל האישור המיוחל. לרשימת המדינות באירופה שהכירו בזוגיות זו […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: זוגיות גאה, ידועים בציבור, פוסטים לעמוד הבית, תעודת זוגיות | 8 תגובות

תכנון צוואה

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: קרוסלה | השאר תגובה

הסכם לחיים משותפים – מה זה בעצם ?

גבר מכיר אישה.  אישה מכירה גבר. הם מתאהבים. אחרי תקופה קצרה הם מחליטים לעבור למסגרת מגורים משותפת. החיים המשותפים מציבים בפניהם לא מעט אתגרים קיומיים, החל מאופן ניהולו הכלכלי של משק הבית המשותף דרך מחשבות ותהיות בנוגע להבאת ילדים לעולם מחוץ למסגרת הנישואין, ועד למחשבות מטרידות בנוגע לעתיד המשותף וחלילה לפטירתו הפתאומי של אחד מהם. […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הסכם ממון והסכמי זוגיות, חוק יחסי ממון, ידועים בציבור, פוסטים לעמוד הבית | השאר תגובה

פרס סטיבי, האוסקר של עולם העסקים, לעו"ד אירית רוזנבלום מישראל

עו"ד אירית רוזנבלום, מייסדת ומנכלי"ת ארגון "משפחה חדשה" זכתה בפרס בטקס פרסי Stevie® השנתי ה -11 לנשים בעסקים בקטגורית "נשים פורצות דרך", בזכות המהפכה העולמית שהיא מחוללת בתחום מעמד המשפחה.
פרס סטיבי לנשים בעסקים, הוא אחד מהפרסים הבינלאומיים היוקרתיים ביותר בתחום העסקים והוא מוענק ליזמים, אנשי עסקים וחברות אותם הם מייצגים. פרס הסטיבי, מנוהל על ידי אותה חברה שמעניקה את פרסי האוסקר והאמ"י והוא נוסד בשנת 2002 לטובת הכרה ציבורית בהישגים יוצאי דופן של ארגונים ואנשי מקצוע ברחבי העולם. תוך זמן קצר הפך פרס הסטיבי לאחד הפרסים הנחשקים ביותר בעולם.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: אודותינו, כנסים והרצאות, עדכונים וחדשות, עיתונות ותקשורת, פוסטים לעמוד הבית | 3 תגובות

מסע ההסברה לקידום תעודת הזוגיות – יצאנו לשטח להשמיע ולהשפיע

תעודת הזוגיות היא האלטרנטיבה האזרחית לזוגיות אחרת בישראל ויכולה גם לחסוך לכם את הנסיעה לטקס בקפריסין או כל יעד אחר. שליחנו "איש החולצות" היה באתרים חשובים כמו משרד הפנים, הרבנות ועוד והעביר את המסר.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עדכונים וחדשות | השאר תגובה

הסכמי ממון + תעודת זוגיות של ארגון משפחה חדשה

אנחנו יכולים לעזור לכם לבנות את השותפות הכלכלית שלכם. הפתרון – עריכת הסכם ממון והסכם חיים משותפים.
ארגון משפחה חדשה הוא הארגון הראשון והיחיד בישראל, הנותן שירות ומענה לכל השאלות בענייני המשפחה תחת קורת גג אחת. הארגון, מציע את מיטב המומחים המשפטיים בתחום הכנת הסכם ממון והסכמים משפחתיים אחרים, מתוך תפיסת עולם של הגנה על זכויותיכם כשותפים הרוצים לנהל חיים זוגיים בהגינות וללא טרדות.הארגון מסייע לכל מי שחפץ לבנות זוגיות, הורות ומשפחה.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הסכם ממון והסכמי זוגיות, פוסטים לעמוד הבית | 2 תגובות

פונדקאות בחו"ל – המשחק הכפול של המדינה

מדוע המחוקק הישראלי יצר את חוק הפונדקאות כשהוא כל כך לא ידידותי לאותם אנשים הזקוקים לו, שהרי מי שיכול להביא ילדים אינו צריך את החוק, התשובה פשוטה, המחוקק הישראלי משחק משחק כפול, מצד אחד הוא קורץ לנזקקים לפונדקאות ומשדר נאורות ומצד שני מספק את הגורמים המתנגדים כשהוא מטיל כל כך הרבה מגבלות ושומר על ניקיון מצפונו.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הורות - מידע ומאמרים, מאמרים, פונדקאות, פוסטים לעמוד הבית | השאר תגובה

פסק הדין של יורם קניוק עשוי לפתור את בעיית הנישואים האזרחיים בישראל

פסק הדין יורם קניוק נגד מדינת ישראל, בעניין בקשתו להירשם כחסר דת במרשם האוכלוסין, מבטא מהפיכה לאומית בהגדרה העצמית של אזרח בישראל, אומרת עו"ד אירית רוזנבלום מייסדת ומנכ"ל ארגון משפחה חדשה . לדברי רוזנבלום הביטוי המיידי שלו עשוי לפתור את בעיית הנישואים האזרחיים בישראל. בית המשפט קובע כי נטל הוכחת הדת איננה על מי שטוען שהוא חסר דת ולכן צפוי, שיותר ויותר ישראלים יכריזו על כך. לפני שנה חוקק חוק ברית הזוגיות שלא זכה לשרת אלא מספר בודד של בני זוג, עתה עשוי החוק להוות תחליף אמיתי. מה שלא עשה המחוקק, עשה בית המשפט, בהכריזו על הפרדת הדת מהמדינה, בענייני המצב האישי.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עדכונים וחדשות, עיתונות ותקשורת | השאר תגובה
ח"כ ניצן הורוביץ ועו"ד אירית רוזנבלום

ארגון משפחה חדשה פנה בכתב לכל חברי הכנסת להתקין חקיקה הומולסבית / בעקבות הטבח בצעירי הקהילה הגאה-פנתה עו"ד אירית רוזנבלום למחוקק

במכתב לחברי הכנסת פנתה היום עו"ד אירית רוזנבלום, מנכ"ל משפחה חדשה וביקשה את התערבות המחוקק בנושא, לדבריה, עתה מוטלת האחריות על הפוליטיקאים המחוקקים, לא עוד ישיבה בחיבוק ידיים ו"הפעלה מרחוק" של בתי המשפט. מדובר בנושא חברתי החשוב ביותר כיום לשלמות החברה הישראלית. במכתבה כותבת רוזנבלום; כידוע בשנים האחרונות מיקמה עצמה מדינת ישראל כמדינה מובילה בתחום […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עדכונים וחדשות | השאר תגובה
מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין