תעודת הזוגיות™ משנה את המציאות בישראל, עכשיו גם הילדים בתמונה! ספח ילדים מיוחד

צעד נוסף בדרך לקדמה:

תעודת זוגיות™ עם ספח ילדים – סוללת לכם את הדרך למשפחה חדשה ומושלמת

אחרי שנמצא פתרון לנישואים אזרחיים בישראל, אנחנו ממשיכים להקל על משפחות בהליכים בירוקרטיים, והפעם באמצעות הוספת ספח ילדים לתעודת הזוגיות.

מעכשיו אתם מצהירים על הילדים שלכם, חותמים על הצהרה בפני עו"ד ואנחנו רושמים אותם בספח.ספח

למי זה מיועד ?

לכל מי שהם הורים לילדים.

ולמי עוד…

 

  • להורים המאמינים בדרכו של ארגון משפחה חדשה ורוצים לבנות איתנו חברה שוויונית וצודקת בה אנחנו נוטלים אחריות על חיינו במקום שהמדינה תעניק לנו רשיון להורות.
  • להורים שהמדינה מסרבת לרשום אותם כהורים ודורשת מהם לעבור בדיקת DNA לסווג רקמות.
  • להורנים בני זוג בפרק ב' המגדלים בפועל את ילדי בני זוגם.
  • להורנים שהם בני זוג מאותו מין ומגדלים יחד את ילדי בני זוגם.

איך עושים זאת ?

מנפיקים תעודת זוגיות™ של משפחה חדשה

מתייצבים בארגון משפחה חדשה, בתל אביב, מצהירים בפני עו"ד רושם הזוגיות על זוגיותכם המשותפת, כלומר על היותכם בני זוג הגרים יחד באותה כתובת ומתנהלים כמשפחה המגדלת את ילדיה במשותף.

עורך/ת הדין יאשר ויאמת את תצהירכם,

מה מקבלים ?324

 

  1. תקבלו תצהיר חתום ומאושר על ידי עו"ד מטעם משפחה חדשה
  2. תקבלו הודעת רישום זוגיות מטעם משפחה חדשה.
  3. תקבלו ספח ילדים בו רשומים ילדיכם.
  4. תקבלו תעודת הזוגיות™של משפחה חדשה.

 

 

לקביעת תור – צרו איתנו קשר בטלפון 03-5660504 (א'-ה' 09:00-17:00) או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

למידע נוסף השאירו פרטים

במשפחה חדשה נותנים ערך וכבוד למשפחות שלנוספח קל

תעודת הזוגיות™ נוצרה בשנת 2008 על ידי עו"ד רוזנבלום, מנכ"ל ארגון "משפחה חדשה", המספק שירותים משפטיים בענייני נישואים אזרחיים. התעודה מאפשרת לבני הזוג לתת תוקף חוקי לזוגיותם או לפרידתם באופן עצמאי על ידי הצהרות בפני עורך דין, ללא התערבות של גורמים נוספים. על ספח הילדים שהתווסף לתעודה חל אותו עיקרון, שכן כל שנדרש מההורים הוא להצהיר על ילדיהם.

איך נוצר ספח הילדים ?

זה בא מתוך צורך של הורים, בעיקר בגלל התהליך שהם צריכים לעבור כדי להוכיח את הורותם", מסבירה עו"ד רוזנבלום את חוויית התסכול שהובילה להנפקת ספח הילדים כחלק בלתי נפרד מתעודת הזוגיות, "אישורים של בית משפט, תזכירים של עובדים סוציאליים על מנת לבדוק את מסוגלותם ההורית, כל אלו גרמו לתחושה מאוד מעיקה אצל הורים. במסגרת המסע לבניית התא המשפחתי כיחידה אחת ומאוחדת, הוספנו את הספח שבו מופיעים הילדים כחלק מתצהירים של הוריהם.

"עד היום למעלה מ-50 אלף זוגות נישאו באמצעות תעודת הזוגיות"

ספח הילדים בא להקל על הורים רבים מפני חוויית התסכול מול הרשויות, שיוצרת לא פעם ייאוש ובלבול בקרב הילדים. "זה עניין בינלאומי, מדינות נכנסות לתחתונים של בני אדם ומתעסקות בגזע, מין, לאום של בן הזוג האחר, וזו תופעה שלא הייתה קיימת בעבר", מספרת עו"ד רוזנבלום על מסכת הבירוקרטיה שאנשים, נדרשים לעבור על מנת לזכות להכרה כזוג או כיחידה משפחתית במדינה בה הם חיים, "ב'משפחה חדשה' אנו נותנים ערך וכבוד למשפחות שלנו".

 

 

 

פורסם בקטגוריות: הורות - מידע ומאמרים, זוגיות גאה, ידועים בציבור, פוסטים לעמוד הבית, תעודת זוגיותתגיות: , , , , , , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין