ידועים בציבור האם מחוץ למעגל האהבה ? דוח הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לקראת ט"ו באב.

לקראת ט"ו באב פרסמה הלשכה המרכזת לסטטיסטיקה את נתוני האהבה בישראל, כאשר הדגש הוא על הנישואין, כמה בני זוג נישאים בישראל, מהו גיל הנישואים בישראל באילו אזורים וערים עלה או ירד שיעור הנישואים וכד'.

10530764_773797299344799_489278764322254321_n
על-פי דו"ח של הלשכה מרכזית לסטטיסטיקה- טו באב  (למ"ס) לרגל ט"ו באב שנת 2014 עולה כי רק רק 30% מהצעירות בתל-אביב – נשואות – רק לא צויין מהו אחוז הלא נשואים שחיים יחד כבני זוג לכל דבר ועניין ואוחזים בידיהם  תעודת זוגיות.
עוד צויין בדו"ח הלמ"ס, שרק אחד מתוך שישה צעירים בני 29-25 בתל-אביב – התחתן. גם בקביעה זו אין כל התייחסות למי שאוחזים תעודת זוגיות אשר כאמור מספרם הולך וגדל והם כלולים בקבוצת בני הגיל המצויינת בדו"ח הלמ"ס כאילו היו רווקים, אלא שבפועל הם אינם רווקים כלל ולעיתים אף הורים לילדים.

בשנים האחרונות הולך ופוחת ערכם של הדו"חות הללו אשר אינם משקפים את המציאות, לאור ריבוי הנישואים האלטרנטיביים והבחירה החופשית בזוגיות, אשר מאפשרת ליותר בני זוג שאינם יכולים שאו שאינם רוצים להינשא ברבנות או בדרך דתית וגם לא בנישואים אזרחיים בחו"ל ומעדיפים להסדיר את מערכת היחסים שביניהם בדרך של זוגיות המוכרת לנו כזוגרים או בני זוג ידועים בציבור.
דו"ח הלמ"ס לא לקח אפוא בחשבון, מאות אלפי בני זוג, שאינם רווקים באמת כי הם בפועל חיים בזוגיות שלמה ומלאה, אולם בהיעדר יכולת לשנות את רישומי מרשם האוכלוסין מעולם לא שונה הרישום לגביהם ולא עודכן במרשם האוכלוסין.

 משמעות הדבר שמידע הרווקוּת הסטטיסטי איננו מדוייק. אז אל תתרשמו מהמספרים !!

בישראל נושאים כיום למעלה מ 25,000 איש תעודות זוגיות ונהנים מכל הזכויות של בני זוג נשואים.

כאשר הרישום לא משקף את המציאות עדיפה המציאות!

בואו להנפיק אצלנו תעודת זוגיות ותוכלו ליהנות מזכויות שוות של בני זוג נשואים.

לקביעת תור – צרו איתנו קשר בטלפון 03-5660504 (א'-ה' 09:00-18:00) או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

למידע נוסף השאירו פרטים

 

 

פורסם בקטגוריות: ידועים בציבור, מידע כללי, נישואין ונישואין אזרחיים, נתונים מידע וסטטיסטיקות, פוסטים לעמוד הבית, תעודת זוגיותתגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין