איגרת משפחה חדשה נובמבר 2013

 

 image002

 

משפחה חדשה רחוב נחמני 34, תל אביב 65795 טלפון 03-5660504 | פקס 03-5600729

newfamily@newfamily.org.il

 

גיליון זה מוקדש לזכרה של בתיה למל ז"ל

בתיה למל, נפטרה לפני כשנה ב – 6 בנובמבר 2012, בתיה הייתה אמה של עו"ד אירית רוזנבלום (למל) מייסדת ומנכ"לית ארגון משפחה חדשה. בתיה הייתה ההשראה והרוח של המפעל הגדול לזכויות המשפחה החדשה.

בתיה למל איבדה את הוריה ושמונת אחיה במחנות ההשמדה של הנאצים במלחמת העולם השנייה ושרדה לבד כילדה. בשנת 1947 עלתה לישראל, לימים נישאה לדב למל (יבדל"א) וילדה שלושה ילדים להם הנחילה את הרגישות והאחריות לבני אדם ולזכויות אדם. בתיה העבירה לנו את  המסר שהחיים על כל גילוייהם הם התפתחות ששיאה בהתהוות חיים חדשים. ארגון משפחה חדשה נוסד על בסיס ערך האדם וערך החירות. שני ערכים המאפשרים קיומה של זכות האדם למשפחה.

יהי זכרה ברוך !

 

דברים לזכרה של בתיה למל  לחצו כאן

IMA

 

הצוואה הביולוגית צעד דרמטי נוסף

בעקבות עתירה חדשה שהוגשה על ידינו לבית משפט למשפחה בחיפה, הודיע היועץ המשפטי לממשלה על שינוי עמדתו ביחס לצוואה הביולוגית וזכות השימוש בחומר הגנטי על ידי הורי אדם שנפטר. בעתירתנו כנגד המדינה עתרנו יחד עם הורי הצעיר שנפטר לקבל אישור לעשות שימוש בזרעו. לפני כשבועיים הודיע היועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין, בפעם הראשונה מזה 12 שנים של מאבק שמנהלת עו"ד אירית רוזנבלום מטעם הורי נפטרים כנגד המדינה, כי הוא מוכן לקבל את עמדתה ועמדת הורי הנפטר המבקשים להמשיך את מורשתו ולעשות שימוש בזרעו. כזכור המקרה הראשון של החייל קיוון כהן ז"ל שנהרג בעזה ב 2002, מטופל מאז ועד היום על ידי עו"ד רוזנבלום שם לראשונה גילה היועמ"ש את התנגדותו לבקשת הורי הנפטר לאפשר להם למצוא אישה שתגדל ילד מזרע בנם ותהא לו לאם לכל דבר ועניין.

בימים הקרובים עתיד להיוולד בנו של החייל כהן אשר למען משפחתו נאבקה עו"ד אירית רוזנבלום למעלה מעשור. עד כה נולדו כבר שלושה ילדים המייצגים על ידינו בדרך זו, אבל הילד של החייל כהן יהיה בהחלט אירוע סמלי ומרגש למאבק כולו. ניצחון גדול של התבונה וניצחון ענק לאנושות.

לפרטים נוספים לחצו כאן

על הדרמה שבשינוי עמדת היועמ"ש האזינו בראיון אצל גיא זוהר האזינו כאן.

 

  המלצת היועץ המשפטי לממשלה, לאפשר צוואה ביולוגית.

המלצת היועץ המשפטי לממשלה, לאפשר צוואה ביולוגית.

 

מבצע ! חידוש תעודות זוגיות בינלאומית

בעקבות הצלחת מבצע חידוש תעודות הזוגיות, אנו מאריכים אותו בשבועיים נוספים, על מנת לתת הזדמנות נוספת למי שלא עקב או נבצר ממנו להגיע לחדש את התעודה.

המבצע פונה אליכם, המחזיקים בידיכם תעודת זוגיות ישנה, שהונפקה בין השנים 2007-2011 לבוא ולחדשה, במהלך המבצע, בתעודה חדשה, דו לשונית בינלאומית. מבצע החידוש התאפשר לאחר השלמת הליך המיתוג והעיצוב של משפחה חדשה והשלמת הליכי רישום התעודה בעולם. לאחרונה נרשמה התעודה כמוצר משפטי ייחודי וכסימן מסחר אצל רשם הפטנטים של האיחוד האירופי, בעלת הזכויות היא עו"ד אירית רוזנבלום שיצרה והגתה את רעיון התעודה וארגון משפחה חדשה הוא בעל הזיכיון היחיד בישראל ובעולם, המורשה להנפיק את התעודה.

מבצע חידוש תעודת הזוגיות, יימשך עד סוף חודש אוקטובר 2013 בעלות של 180 ש"ח לזוג. מהרו וחדשו. (ניתן לחדש גם באמצעות משלוח בדואר בעלות של  200 ש"ח)

להזמנת תעודה חדשה

צרו קשר  בדוא"ל office@newfamily.org.il לחצו כאן או בטלפון 03-5660504

  

 

זוג פייסבוק (3)

 

הצוואה הביולוגית מדע בדיוני בכנס רפואי (כנס  COGI בווינה)

 כנס וינה לפוריות ובריאות האישה העניק השנה במה מיוחדת לחידושים וחדשנות לא רק בתחום הרפואה אלא גם בכל הנושאים הנתמכים על ידי הרפואה, ומחדשים את יישומה בחיי היום יום, כך הוצג חזון הצוואה הביולוגית על ידי עו"ד אירית רוזנבלום אשר הגתה את הנושא ומובילה אותו במשך קרוב לשני עשורים בארץ ובעולם.
"הדברים שאת מדברת עליהם עכשיו ,יהיו מובנים מאליהם כנראה בעשור הבא…" – ציין פרופ' וונטוליני מארה"ב במהלך הרצאתה של עו"ד אירית רוזנבלום, כך ביחס לשימוש באברי הרבייה שלנו לאחר מותנו. הצוואה הביולוגית ä, נתפסת בעולם עדיין כמדע בדיוני, אצלנו זו כבר מציאות חיים במשפחה חדשה, נרקמה לידתם של התינוק והתינוקת הראשונים בעולם שנולדו שנים לאחר פטירת הוריהם? בשבוע הבא צפויה לידת תינוקו של החייל קיוון כהן שנהרג בעזה בשנת 2002 מאז אני איתם כמו עם כל המשפחות

על אף שהדעות היו חלוקות, בעיקר בקרב מדינות מזרח אירופה ודרום אמריקה, זכה הנושא להתעניינות עצומה. הוצג סרטון מרתק בנושא .

לצפייה בסרטון הצוואה הביולוגית

 

COGI

פרופ' וונטוליני מארה"ב ופרופ' דיטריך מגרמניה מציגים שאלות לעו"ד אירית רוזנבלום בכנס COGI בוינה

 

ברית הזוגיות – ניסיון פיקטיבי 

לאחרונה עטו שלוש המפלגות על חוק "ברית הזוגיות" במטרה לתקנו ולשאת חן בעיני הציבור, כל מפלגה ניסתה ל"שפץ" את החוק ולהכיל בתוכו אפשרויות נוספות המסדירות את הנישואין בדרך אזרחית, (לחצו למידע נוסף)  על פי תיקון אחד יחול החוק על בני זוג מאותו מין, על פי תיקון אחר יחול החוק על נישואי תערובת והתיקון השלישי יחול על מי שאינם יכולים להינשא ברבנות. כל אחת מהמפלגות מעניקה פתרון חלקי, אף אחת מהן איננה מודה, שמדובר בחוק, שהוא חוק דמוי נישואים אזרחיים, אבל לא ממש. החוק המוצע איננו מבטל את החוק הדתי, אלא להיפך מכיל אותו בתוכו ולמעשה כל מי שיכול להתחתן ברבנות ואינו עושה כן, ישלם מחיר כבד והחמור מכל, אף אחת מהמפלגות לא מסבירה שמעמד ה"מתחתנים" בברית הזוגיות אינו נרשם כנישואין. אז מדוע הם רוצים לפגוע באנשים שתכננו להתחתן בנישואין אזרחיים בחו"ל? בידועים בציבור? בבני זוג מאותו המין? בפסולי חיתון? כי הרי כל הפתרונות החלקיים הקיימים כבר היום יותר טובים ממה שהם מציעים. המסקנה המתבקשת היא, כי רק תעודת הזוגיות היא הפתרון האזרחי כיום לנישואין ולכך מסכימה גם ח"כ קלדרון. תודה.

על עמדתנו בנושא ברית הזוגיות החוק ותיקוניו, בתכנית לונדון וקירשנבאום לחצו כאן.

  1385745_623619861029211_2126142720_n

עימות בין ח"כ ד"ר רות קלדרון ועו"ד אירית רוזנבלום על ברית הזוגיות

 

תעודת הזוגיות מעניינת את כל העולם

בעקבות הסערה הפוליטית שעורר התיקון לחוק "ברית הזוגיות" והפתרון של תעודת הזוגיות שלנו, הפכנו מוקד עלייה לרגל לרשתות הטלוויזיה העולמית, תחילה הטלוויזיה הצרפתית ומייד אחריה כל העולם באמצעות סוכנות רויטרס שצילמה אצלנו במשרדים, בהזדמנות זו אנו מודים למעיין ורן למיכל ושי על שיתוף הפעולה המדהים איתנו ועם התקשורת הזרה, ותודה לאנשי הצוות שלנו, עו"ד אירית רוזנבלום, עו"ד יונתן דניאל הופמן, עו"ד שירי אלון וליהי דהאן.

לכתבה בערוץ הצרפתי i24 News  לחצו כאן

 

2מעין ורן

מעיין ורן חותמים בפני עו"ד יונתן דניאל הופמן במשרדינו בצילומים לטלוויזיה הצרפתית

 

קריאה בינלאומית

את הרעיונות של משפחה חדשה , אפשר היה ליישם בכל העולם, אין מדינה אחת בעולם בה קיים חופש זוגיות מלא וזכות מלאה להורות. כר רחב לפעילות נפרש בפנינו ואנחנו עושים הכול על מנת להפיץ את רעיון המשפחה החדשה, כך בכנסים בינלאומיים, ברישום זכויות בינלאומיות, במאמרים בתקשורת הבינלאומית ובמפגש בלתי אמצעי בכל העולם.

לאחרונה ביקרה עו"ד אירית רוזנבלום בקובה ואפילו שם, היו בני זוג שנשבו ברעיון של תעודת הזוגיות. בני הזוג המאושרים יצאו מייד אחר כך לחגוג בריקודי סלסה עם כל בני המשפחה.

לקריאת מאמרה של עו"ד אירית רוזנבלום, אודות ניצחון הידועים בציבור על השיטה, קראו בדיילי ביסט. לחצו כאן

 

 IMG_0262

מריה ומיגל מאושרים עם תעודת זוגיות

 

הזירה האקטיבית

דף הפייסבוק של משפחה חדשה, אקטיבי ופעיל, מדווח מידי יום על חדשות, אירועים, תגובות ועדכונים הצטרפו והשפיעו הביעו דעתכם, היו שותפים, כולכם מוזמנים.

להצטרפות לדף הפייסבוק לחצו

מדריכי זכויות

אתם מוזמנים כרגיל להוריד חינם את מדריכי הזכויות שלנו אשר ישיבו לכם על כל שאלותיכם בענייני המשפחה, זכותכם לדעת !

לדף המדריכים להורדה לחצו

 

מדריך זוגיות דחוס

 
פורסם בקטגוריות: כנסים והרצאות, עדכונים וחדשות, עיתונות ותקשורת, צוואה ביולוגית, תעודת זוגיותתגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין