נלסון מנדלה – מעמודי התווך של זכויות האדם

ארגון משפחה חדשה, מרכין ראש לזכרו של מנהיג האדם, איש של חזון וחירות, אשר שילם בגופו במאבק למען החירות.

חירות האדם אינה מנת חלקה של האנושות כולה, אנשים רבים במקומות רבים ברחבי תבל אינם יכולים למצות ולהגשים את חירותם לחיים חופשיים.

החירות להקים משפחה, לבחור בזוגיות ולהביא ילדים, איננה דבר המובן מאליו בכל מקום. גם כאשר החירות למשפחה, לכאורה אפשרית במקום מסויים, tumblr_mtl0g22fsH1r0wqrdo1_500היא יכולה להיות מובחנת ומובדלת באותו המקום ממש לגבי אנשים שונים. כך למשל בישראל הזכות להורות, היא חלק ממצוות היסוד של התרבות היהודית, אולם אין היא אפשרית לגבי אוכלוסיות שונות, כגון אנשים בעלי נטייה מינית לבני מינם (בני זוג מאותו מין) אנשים המבקשים להיות הורים יחידניים (משפחות חד הוריות)  גם הזכות לזוגיות איננה אפשרית לבני זוג בני דתות שונות (נישואי תערובת) פסולי חיתון על פי ההלכה, בני דתות בלתי מוכרות, ידועים בציבור ועוד.

נלסון מנדלה, היא מנהיגם הרוחני של בני עמו בני סווטו בדרום אפריקה, בני השבטים האחרים באפריקה כולה ובני האדם בכלל בכל רחבי העולם, המאמינים בחירות. מנדלה היה המטיף הגדול בתולדות האנושות למען אהבת אדם, אהבה שלא תלויה בדבר, אהבה שיש לעבוד למענה, להשקיע בה ולהעצים אותה. ארגון משפחה חדשה הנושא על דגלו את הדרישה לחירות מהאדם להקים משפחה, מבוסס על הרעיעונות שמנדלה האמין בהם ונאבק למענם. מנהיגת ארגון משפחה חדשה עו"ד אירית רוזנבלום שלחה את תנחומיה למשפחת מנדלה ונשאה דברים לזכרו.

"מעתה, אנו מחוייבים להמשיך את דרך הבחירה החופשית אף יותר מאי פעם,  אפשר ליטול מן האדם את הכל חוץ מדבר אחד, את החירות- לבחור את השקפת עולמו , לבחור את אהבותיו ושותיפיו ובעיקר לבור את דרכו, תמיד היו ותהיינה הזדמנויות לבחירה, זוהי החירות האנושית שאנו מחוייבים לה".

יהי זכרו ברוך !

לקבלת שירות צרו איתנו קשר בטלפון 03-5660504 (א'-ה' 09:00-18:00) או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

למידע נוסף השאירו פרטים

פורסם בקטגוריות: ההצהרה הבינלאומית בדבר זכויות המשפחה, מאמריםתגיות: , , , , , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין