לא נמצא

מה שחיפשת לא נמצא. אתה מוזמן לחפש שוב ולהמשיך לגלוש באתר.

עו"ד רוזנבלום על הצוואה הביולוגית – שישי בחמש

עו"ד רוזנבלום על הצוואה הביולוגית – שישי בחמש

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עיתונות ותקשורת, פוסטים לעמוד הבית, צוואה ביולוגית | השאר תגובה

חג השבועות מגילת רות – סיפור על אהבה, אישה ורכוש ואיך זה קשור לתעודת הזוגיות

סיפור אהבה בין רות ובועז מגולל סיפור של אלמנה שביקשה להינשא לגבר אחר. מתברר שהעניינים לא כל כך פשוטים ובכל זאת האיסור להינשא לכל גבר אחר, איננו עניין של מה בכך, לא מדובר כאן ב"תעודת שחרור" או "תעודת זוגיות" עם גבר חדש, כי האישה, כך מסתבר, היא בכל זאת נשארת רכוש המשפחה. רות אמנם הצטרפה למשפחת העם היהודי ולמשפחת אלימלך ונמצאה אהובה ורצויה, אלא שבהיררכיה של הייבום, אותה מצווה שיש לקיים על מנת להעמיד צאצאים למשפחה שאיתה קושרת אישה קשרי נישואיה, יש מחליפים ומחליפי מחליפים לייבם, הגבר שבא להחליף בתפקיד את הבעל אחרי שאישה מתאלמנת.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים, נישואין ונישואין אזרחיים, תעודת זוגיות | השאר תגובה

עו"ד אירית רוזנבלום בין 50 הנשים המשפיעות בישראל – ליידי גלובס 2010 / המגזין ליידי גלובס הכתיר ב 1 בספטמבר 2010 את 50 הנשים המשפיעות ביותר בישראל לשנת 2010

עו"ד אירית רוזנבלום, מייסדת ומנכ"לית ארגון משפחה חדשה, אשר הובילה השנה עשרות מהלכים משפטיים וחברתיים רובם ככולם לקידומה של הזכות הבסיסית של כל אדם ואדם- הזכות להקים משפחה, לאהוב ולהיות נאהב, לחיות בזוגיות, להביא ילדים וליהנות מתמיכה והגנה של תא משפחתי איתן ובד בבד להעניק ליקיריו את אותם הדברים. לצד נימוקים אלה נאמר כי עו"ד […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עדכונים וחדשות, עיתונות ותקשורת | השאר תגובה

תעודת זוגיות, הדרך להצהיר על הזוגיות שלכם

תעודת זוגיות היא הפתרון האזרחי לנישואין בישראל, התעודה המונפקת באופן בלעדי, על ידי ארגון משפחה חדשה, מעוצבת ככרטיס אישי שאינו ניתן להעברה.
התעודה מעידה על כך שבני הזוג הנושאים אותה חיים בזוגיות קבועה וזכאים לזכויות שוות לבני זוג נשואים.
ארגון משפחה חדשה, המונהג על ידי צוות עו"ד מומחים בתחום דיני המשפחה בישראל, הינו הארגון המוביל לזכויות המשפחה, המטפל בלמעלה מ 17,000 בני זוג מידי שנה שם לו למטרה לקדם את נושא ההכרה בזכויותיהם של הידועים בציבור בישראל. הארגון מנפיק לידועים בציבור תעודת זוגיות פרטית ואישית. תעודת הזוגיות מאפשרת לבני הזוג מחד, לשמור על פרטיותם ומאידך לזכות בהכרה בזוגיותם.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הסכם ממון והסכמי זוגיות, ידועים בציבור | השאר תגובה

אהבה בקשת של צבעים – הרהורים בעקבות מחאת הקהילה האתיופית

המחאה החברתית של בני ובנות הקהילה האתיופית בישראל, העלתה מחדש, ולו בצורה רדודה את שיח הזכויות החברתי של הקהילה הזו.

דוברי הקהילה, שהתראיינו בכלי התקשורת זעמו על האפליה רבת השנים של מערכות השלטון והחברה הישראלית. פעם אחר פעם כשלה החברה הישראלית בקליטת עולים ועולות בני עדות שונות המגיעים מרצונם או כפליטים מארצות רחוקות.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים, תעודת זוגיות | השאר תגובה

הדרך היפה ביותר לבטא את כבוד האדם היא להביא ילד שלו לעולם / מאת אירית רוזנבלום עו"ד יו"ר ארגון משפחה חדשה

על ההצעה להקים בנק זרע לחיילים וצעירים:
ההזרעה הראשונה בהסטוריה בוצעה ב 1884 בארה"ב על ידי פרופ' וויליאם פאנקוסט מהמכללה הרפואית ג'פרסון בפילדלפיה. היה זה במסגרת אוניברסיטאית והאם היולדת אפילו לא ידעה על העניין, השותפים היחידים למעשה היו קבוצת הלימוד של הסטודנטים אותם השביע שלא לגלות. גילוי הסוד השמור הזה התאפשר רק כעבור שנים כאשר יצא מפיו של אחד הסטודנטים. (יש הטוענים כי עוד קודם לכן בשנת 1785 הכירורג הלונדוני ג'והן הנטר ביצע הזרעה מלאכותית באשה שבעלה סבל ממחלה המכונה hypospadias .)

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים | השאר תגובה
הרגלי צריכה

הרגלי צריכה / עו"ד אירית רוזנבלום ונורית פלג MA

שפחות חד הוריות הן צרכניות גדולות של מוצרי פנאי ובידור ותעסוקה לילדים
אפיוני צריכה של משפחות חד הוריות:
מוצרי פנאי ובידור, בעיקר לתעסוקת ילדים, כולל משחקים, שירותי טיפול בילדים, מעונות משפחתונים, ארועים תרבותיים, מתנ"סים קניונים.
שעות פעילות עיקריות אחה"צ.
פעילות מבוגרים, קבוצות תמיכה, סדנאות מבוגרים.

סל הצריכה של משק הבית החד הורי: משפחות חד הוריות הן צרכניות גדולות של מוצרי פנאי ובידור ותעסוקה לילדים
אפיוני צריכה של משפחות חד הוריות:מוצרי פנאי ובידור, בעיקר לתעסוקת ילדים, כולל משחקים, שירותי טיפול בילדים, מעונות משפחתונים, ארועים תרבותיים, מתנ"סים קניונים. שעות פעילות עיקריות אחה"צ. פעילות מבוגרים, קבוצות תמיכה, סדנאות מבוגרים.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: דו"ח מצב המשפחה 2007, נתונים מידע וסטטיסטיקות | השאר תגובה

כמה טיפים על אמהות יחידנית / ליטל דוברוביצקי 31.3.10

התייאשתם מהנסיון למצוא שותף לחיים, החלטתם להביא ילד לעולם שלא במסגרת זוגית? יש דברים רבים שעליכם לדעת לפני שתקבלו את ההחלטה הדרמטית – כמה טיפים חשובים. ידיעות אחרונות "ממון" 30.3.10

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עיתונות ותקשורת | השאר תגובה

למכירה חולצת משפחה חדשה בעיצוב סיגל דקל

חדש, למכירה חולצת משפחה חדשה ! החולצה, פרי עיצובה של מעצבת האופנה סיגל דקל ניתנת לרכישה תמורת 50 ₪ בלבד. החולצה מעוטרת בדמות אישה בצבעי הלוגו של ארגון משפחה חדשה ובשוליה הקדשה לארגון. כל הכספים ממכירת החולצה נועדו לתרומה למען קידום מטרות הארגון פרטים נוספים בטלפון 03-5660504 או במייל newfamily@newfamily.org.il

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עדכונים וחדשות | השאר תגובה
מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין