לא נמצא

מה שחיפשת לא נמצא. אתה מוזמן לחפש שוב ולהמשיך לגלוש באתר.

שנת המשפחה במשפט

שנת 2006 תיזכר כאחת השנים היותר דרמטיות בעיצוב המשפחה החדשה במערכת המשפט, לראשונה בתולדות ארצנו העניק בית המשפט העליון גושפנקא חוקית לקשר בין זוגי בין בני זוג מאותו המין וביקש לאשר את רישום נישואיהם של בני זוג הומוסקסואלים שנישאו בנישואין אזרחיים בקנדה, במעמד של בני זוג נשואים במרשם האוכלוסין של ישראל. באותו היום ממש ביקש בית המשפט העליון להנציח את המונופול הרבני דתי על חיי בני זוג סטרייטים שנישאו בנישואין אזרחיים בקפריסין וחייהם עלו על שרטון, להתגרש בבית הדין הרבני בישראל כערכאה משפטית המוסמכת באופן בלעדי לגרש בין בני זוג יהודים.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים | השאר תגובה

יצירת קשר

טופס יצירת קשר שם מלא: אימייל: טלפון: תוכן הפנייה: אני מוכן להירשם לקבלת דיוור

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עדכונים וחדשות | השאר תגובה

זכותם של אנשים עם מוגבלויות להיות הורים

לראשונה בבריטניה ב – 16 באוגוסט 2013 אושר סירוס להורה מוגבל, החלטה דרמטית אשר עשויה להשפיע על מדיניות ההולדה של בעלי מוגבלויות.    שופטת בית המשפט העליון בבריטניה אלינור קינג הורתה  לסרס גבר מוגבל שכלית. לגבר בן ה-36 נולד בן בכור לפני שלוש שנים, ולפי דברי השופטת מדובר בהחלטה שתיטיב עמו. בהחלטתה התקדימית של השופטת […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הורות - מידע ומאמרים, פונדקאות | השאר תגובה
הרגלי צריכה

הרגלי צריכה / עו"ד אירית רוזנבלום ונורית פלג MA

שפחות חד הוריות הן צרכניות גדולות של מוצרי פנאי ובידור ותעסוקה לילדים
אפיוני צריכה של משפחות חד הוריות:
מוצרי פנאי ובידור, בעיקר לתעסוקת ילדים, כולל משחקים, שירותי טיפול בילדים, מעונות משפחתונים, ארועים תרבותיים, מתנ"סים קניונים.
שעות פעילות עיקריות אחה"צ.
פעילות מבוגרים, קבוצות תמיכה, סדנאות מבוגרים.

סל הצריכה של משק הבית החד הורי: משפחות חד הוריות הן צרכניות גדולות של מוצרי פנאי ובידור ותעסוקה לילדים
אפיוני צריכה של משפחות חד הוריות:מוצרי פנאי ובידור, בעיקר לתעסוקת ילדים, כולל משחקים, שירותי טיפול בילדים, מעונות משפחתונים, ארועים תרבותיים, מתנ"סים קניונים. שעות פעילות עיקריות אחה"צ. פעילות מבוגרים, קבוצות תמיכה, סדנאות מבוגרים.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: דו"ח מצב המשפחה 2007, נתונים מידע וסטטיסטיקות | השאר תגובה

מהי משפחה? / עו"ד אירית רוזנבלום

הסוגיה מהי משפחה אינה מעוגנת בחוק הישראלי. עו"ד אירית רוזנבלום טוענת כי לכל אדם הזכות להקים משפחה ללא קשר לדת גזע או מין. דבר שאינו מובן מאליו בישראל, כיוון שהמשפחה המוכרת בפני החוק בישראל הנה אך ורק משפחה הטרוסקסואלית, כששני בני הזוג הם יהודים ונישואיהם הם כאלה התקפים בפני הרבנות, או משפחה אזרחית כששני בני הזוג אינם יהודים.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עיתונות ותקשורת | השאר תגובה

יום המשפחה 2015 – בעתיד נוליד את ילדינו מבלי לקיים יחסי מין

עו"ד אירית רוזנבלום מייסדת ומנכ"לית ארגון משפחה חדשה מתארחת בתכנית הבוקר עם אברי גלעד והילה קורח ומשרטטת תמונה מרתקת של המשפחה החדשה בעתיד, הולדת ילדים ללא קיום יחסי מין, יותר משפחות של בני זוג מאותו מין, יותר ידועים בציבור, יותר נישואין בדרך של תעודת זוגיות. אבל משפחה יציבה ותקינה רק בצורה קצת אחרת.   עו"ד […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: כתבות וידאו ותשדירים, עיתונות ותקשורת | השאר תגובה

ההורים עוזרים לילדים לקנות דירה- מה יעלה בגורל הכסף?

במצב הקיים היום, הרבה זוגות צעירים נזקקים לעזרה של הוריהם על מנת לרכוש דירת מגורים. ההורים, הרוצים לדאוג לילדם ולבן/בת זוגו ממהרים לעזור, אבל האם הכסף שהם נותנים נחשב מתנה או הלוואה? האם הם יכולים לדרוש אותו בחזרה וכיצד הם יכולים לדעת שבעקבות משבר ביחסי הילדים הכסף שלהם לא ייעלם? יש מספר דרכים בהם הורים […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: יעוץ וסיוע משפטי, מאמרים, עדכונים וחדשות, עיתונות ותקשורת | 5 תגובות

לזכרה של בריטני מיינארד צעירה בת 29 שהחליטה לסיים את חייה בעקבות גילויי סרטן בגופה

לזכרה של בריטני מיינרד ולמען כל אדם ואדם המתמודד עם המוות, מצורפת פנייתי שנשלחה לקרוביה של בריטני בה פניתי אליה לשקול את האפשרות להמשכיות החיים בדרך של צוואה ביולוגית™.
התבשרתי בצער, כי היא סיימה את חייה.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: פוסטים לעמוד הבית, צוואה ביולוגית, ™Biological Will | השאר תגובה

מהפיכת השימוש בזרע מנפטר, כבר בחודש תשיעי

הילד של סמל קיוון כהן לא יכיר את אביו. גם אמו של הילד – לעולם לא תכיר את אב ילדה. אפשר כבר לשכוח את כל מה שלמדנו על איך ילדים מגיעים לעולם. הבלעדיות של המודל המסורתי רלוונטית לחיינו בערך כמו סיפור החסידה. ההחלטה של בית משפט ישראלי בפרשת השימוש בזרעו של חייל שנהרג בשנת 2002, על ידי אם מיועדת שתהפוך לאם ילדיו על אף שלא הכירה אותו בחייו, היא החלטה היסטורית ולא רק משפטית. היא מסמלת את ניצחון האדם על הטבע ומעל לכל את המהפכה המהירה המתרחשת לנגד עינינו בתחום הבסיסי ביותר באנושות – הדאגה להמשך המין האנושי באמצעות הולדה וגידול ילדים.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים | השאר תגובה
מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין