הצוואה הביולוגית ומה הקשר לפיצוץ בסיס הטילים באירן?

צוואה ביולוגית הגרסה האיראנית הרשמית לפיצוץ בבסיס הטילים, השוכן כמה עשרות קילומטרים מהבירה טהרן, טענה כי מדובר בתאונה, אך מייד לאחר מכן גברה חרושת השמועות כי המוסד הישראלי אחראי לכך, תוך זמן קצר לא אחר האישום לבוא מצד גורם רשמי איראני, המקורב להנהגה.
כך דווח ב"גרדיאן" הבריטי. הפרשה הזו שוב מעלה לסדר יומנו את נושא הצוואה הביולוגית, ארגון משפחה חדשה הוא כידוע היחיד בעולם המחזיק בבנק הצוואות הביולוגית, בו מופקדות צוואותיהם של אנשים המבקשים מקרוביהם, לעשות שימוש בחומר הגנטי שלהם אם חס וחלילה
יקרה להם אסון, זאת במטרה לאפשר את המשכיותם גם לאחר מותם.
ארגון משפחה חדשה – שהקים את בנק הצוואות הביולוגיות היחיד בעולם, שומר בבנק הצוואות, גם את צוואותיהם הביולוגיות של אנשי שירות הביטחון וחיילי צה"ל. בשנת 2006 הוקם בנק הצוואות הביולוגיות במטרה לאפשר לכל אדם בגיל הפוריות, להפקיד צוואה ביולוגית.
צוואה ביולוגית היא צוואה לכל דבר, אלא שהיא מתייחסת להורשת החומר הגנטי של המצווה. כלומר בצוואתו משאיר המצווה הוראות מדויקות לקרוביו, בדבר רצונו שייעשה שימוש בחומר הגנטי שלו, גברים ביחס לזרע, נשים ביחס לביציות ובני זוג ביחס לעובריהם.
האדם המבקש להורות לקרוביו לעשות שימוש בחומר הגנטי שלו עושה כן, משום שחשוב לו להמשיך את מורשתו האנושית. בין מפקידי הצוואות הביולוגיות ניתן למצוא צעירים שטרם נולדו להם ילדים וחשוב להם כי אם יקרה להם דבר מה, תהיה להם "פוליסת חיים" שכזו,
כמו כן אנשים המצויים בסיכון חיים גבוה אנשי צבא ושירות בטחון, בעלי מקצועות מסכני חיים (פעלולנים, צוללנים, מטפסים וכד') אנשים העוברים טיפולי פיריון, אנשים החולים במחלות ממאירות לפני שעוברים טיפולים כימותרפיים וסתם אנשים בעלי מודעות גבוהה.
לראשונה התוודע הציבור הישראלי לאפשרות הזו בשנת 2001 עת העלתה עו"ד אירית רוזנבלום את הרעיון של בנק הזרע לחיילים, שנה לאחר מכן בעקבות מותו הטראגי של קיוון כהן בפעילות מבצעית בעזה, ביקשו הוריו לעשות שימוש בזרעו. לאחר מאבק משפטי ממושך של ארגון משפחה חדשה, באמצעות עו"ד אירית רוזנבלום. זכו ההורים לממש את צוואתו הביולוגית של החייל קיוון כהן להמשכיות וקיבלו אישור להעניק את הזרע לאישה רווקה שביקשה להביא ילד לעולם מזרעו של קיוון ולגדל אותו כאמו. פרשה זו הייתה הראשונה בסדרת בקשות למימושן של צוואות ביולוגיות, כמו אלו של עידן שניר, ברוך פוזניאנסקי ולאחרונה קרן עייש. הפרשיות הללו, אשר הסבו אושר גדול למשפחות הנפטרים, פרצו צוהר הולך ומתרחב של מפקידי צוואות ביולוגיות. אם אכן פעלו סוכני מוסד בשירות המדינה והיו מעורבים בפיצוץ בבסיס הטילים באירן יש להניח כי דאגו גם להשאיר צוואה ביולוגית. אם כן היו מעורבים ואם לאו, הם שוב מעוררים אצלנו את חשיבותו של הנושא והצורך ליידע את הציבור, אודות קיומו ונחיצותו של בנק הצוואות הביולוגיות, כי האדם איננו אלא מורשתו ויכול הוא להמשיך אותה מעבר לגבולות הזמן והמקום.

רוצים להבטיח את עתידכם באמצעות צוואה ביולוגית? צרו איתנו קשר בטלפון 03-5660504 (א'-ה' 09:00-17:00) או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

למידע נוסף השאירו פרטים

פורסם בקטגוריות: מאמרים, עדכונים וחדשותתגיות: , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין