הסכם ממון דוגמה? מגיע לכם משהו יותר טוב!

רבים מחפשים הסכם ממון דוגמה, או הסכם ממון להורדה מהאינטרנט. בעידן האינטרנט והמידע החופשי, נראה שהכל נגיש ויש מוטיבציה רבה להשיג ולבצע דברים לבד, במקרה של הסכם ממון – הקלישאה המוכרת כי "הזול עולה ביוקר" נכונה מתמיד, ועל שימוש לא נכון בהסכם ממון דוגמה או הסכם ממון להורדה שהשגתם באינטרנט – המשפחה שלכם עלולה להיות זו שתשלם.

הסכם ממון מטרתו לבנות מערכת יחסים זוגית בצורה הכי טובה ונכונה לבני הזוג. הסכם ממון מאפשר לבני זוג לדעת ולהבין את הפן הכלכלי ואת כל ההיבטים של החיים המשותפים אליהם הם נכנסים – וכך ליצור זוגיות בטוחה, יציבה ונעימה. בדיוק כמו שכל אחד מאיתנו שונה, כך גם כל מערכת יחסים זוגית שונה מאחרת. בהתאם לכך, הסכם ממון הוא ייחודי לכל זוג ומשפחה.

הסכם ממון דוגמה או הסכם ממון להורדה מהרשת בעצם מחייבים אתכם להשתמש בהסכם קיים, כמו חליפה אשר נתפרה לזוג או למשפחה אחרת. הנה שלוש סיבות מדוע לא כדאי להסתמך על דוגמה של הסכם ממון:

  • לאנשים יש נטיה להיצמד לכל מיני נוסחים משפטיים מורכבים, אפילו שלא בהכרח הם מבינים את משמעות הכתב. עם הסכם ממון דוגמה שהורדתם מהאינטרנט, גם אין ממש מי שיסביר לכם מה אומר כל סעיף. במשפחה חדשה אנחנו מספקים ליווי וייעוץ מקצועי דווקא כדי ליצור הסכמי ממון פשוטים וברורים עד כמה שאפשר – ומתנגדים "להטביע" אנשים תמימים במונחים משפטיים מורכבים, ולעתים מיותרים.
  • כל זוג מגיע עם סיפור חיים אחר, רקע שונה ושאיפות אינדיבידואליות. על ידי שימוש בהסכם ממון לדוגמה, אתם עשויים למצוא את עצמכם נצמדים לעקרונות המתאימים לזוג אחר, או שלא מתאימים לאף מקרה בכלל. כך למשל, בהסכם ממון לדוגמה יכול להיות שמדובר בזוג בפרק ב' עם ילדים מנישואים קודמים ורכוש נפרד, בעוד שהזוג שמעוניין בהסכם הוא זוג צעיר ללא ילדים או רכוש רב. ההסכם לדוגמה פשוט לא ישקף את המציאות הנכונה לזוג, ויכול להפוך לבעיה אמיתית בהמשך הדרך. לא פעם אפשר לשמוע אפילו את הצוות המשפטי המנוסה שלנו מציין  שעניין סטנדרטי לכאורה כמו הסכם ממון, שונה מהותית בנוסח שלו מזוג אחד לזוג אחר, ופשוט אין שני הסכמים זהים.
  • הסכמי ממון רבים נערכים, לצערנו, על ידי עורכי דין מומחים לגירושין. עניין זה לעתים קרובות משתקף גם באופי ההסכם, שהוא שלילי ומתייחס בעיקר להיבט  של פרידה אפשרית. בארגון משפחה חדשה אנו רואים את הסכם הממון כהסכם לחיים משותפים, על כל מה שמשתמע מכך: ניהול משק בית משותף, ניהול נכסים משותפים, גידול וחינוך הילדים ועוד…

לסיכום, ארגון משפחה חדשה מבין את המציאות שלכם ושל משפחתכם, ויודע לתפור לכם הסכם חיים משותפים שמתאים לצרכים המיוחדים שלכם – ומאפשר בניה של עתיד טוב, יציב ובטוח למשפחה. ההשקעה היא חד פעמית ותשפיע לחיוב על כל מהלך חייכם, אל תתפשרו.

לקביעת פגישה ועריכת הסכם ממון, צרו איתנו קשר בטלפון 03-5660504 (א'-ה' 09:00-17:00) או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

למידע נוסף השאירו פרטים

Financial planning consultation

מה נותן לנו הסכם ממון?

  • הסכם ממון מומלץ לקראת חיים משותפים בזוגיות או לבני זוג המעוניינים להינשא.
  • הסכם ממון הוא הסכם בונה שותפות המחזק את יסודות הזוגיות.
  • הסכם הממון תורם לכל אחד מבני הזוג לשקט נפשי והוא בא להסדיר את סוגיית יחסי ממון והרכוש של בני הזוג תוך ראיה עתידית גם בזמן משבר.
  • הסכם ממון מסדיר את האחריות המשותפת גם בעת צרה, בעת מחלה, אובדן כושר השתכרות וכד'.
  • הסכם ממון מבטיח אחריות כלפי עתיד התפתחות המשפחה והרחבתה.
  • הסכם ממון בין בני זוג אינם נשואים בפועל הוא בטחון לזוגיות וקבלת זכויות שוות לבני זוג נשואים.
פורסם בקטגוריות: הסכם ממון והסכמי זוגיות, חוק יחסי ממון, עדכונים וחדשותתגיות: 1 תגובה

תגובה אחת

  1. אבי כספי אבי כספי
    Posted 22 במרץ 2019 at 15:52 | Permalink

    אבקש שתפנו אלי לצורך עריכת הסכם ממון פשוט

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין