איגרת משפחה חדשה – דצמבר 2012

חדשות משפחה חדשה

15 שנה למשפחה חדשה

בימים אלו אנו מציינים 15 שנים של מהפכה משפחתית. אנו מזמינים אתכם לחגוג איתנו את השינוי החברתי-משפטי שהובלנו ב-15 השנים האחרונות, להצטרף אלינו, לסייע לנו ובעיקר לשמוח שלמשפחות החדשות בישראל יש סוף, סוף בית. שתהיה לנו שנה אזרחית (באמת!) חדשה וטובה!

 

 בשלהי 1998 ייסדנו את ארגון משפחה חדשה אשר החל את דרכו במשרד קטן בקומת המרתף בשדרות ח"ן בתל אביב. בשנת 2013 נציין 15 שנות פעילות של הארגון, 15 שנים בהן חוללנו את המהפיכה המשפטית, היינו הראשונים לדבר על חופש הבחירה בנישואין וביקשנו לאפשר נישואין אזרחיים באמצעות הקונסוליות הזרות בישראל, היינו הראשונים שדרשו לבטל את בתי הדין לבירור יהדות שנוסדו לחקור את עברם היהודי של העולים החדשים, היינו הראשונים לערוך נישואין אזרחיים ברשות המקומית (שנת 2002 בשוהם), היינו הראשונים שדרשו לאשר הסכמי ממון בין בני זוג מאותו המין, עתרנו לבג"ץ בדרישה לאפשר לאישה רווקה להסתייע בשירותי פונדקאית ומאז הובלנו את כל נושא הפונדקאות בחו"ל, הבאנו לארץ לאחר מאבק משפטי, את התאומים שנולדו באמצעות פונדקאית ונתקעו בהודו, היינו הראשונים בעולם שאפשרו הולדה באמצעות שימוש בזרע של אדם שנפטר ואצלנו נולד התינוק הראשון לאם שנפטרה שנתיים לפני שנולד. ועל כל אלה נוסיף את הישגנו הגדולים ופורצי הדרך בתחום ה"המצאות המשפטיות" הלא הם כל אותם המוצרים המשפטיים המובילים בעולם כמו "תעודת הזוגיות" ו "הצוואה הביולוגית" ובקרוב מוצר מקורי נוסף.

ארגוננו פעל לקידומם של למעלה מ 20 חוקים ביניהם גולת הכותרת שבהם היא הצעת החוק שלנו, חוק יסוד: המשפחה, עליה אנו נאבקים עד עצם היום הזה.

על כל אלה ועוד, נוסיף ונדבר השנה ונציין בסדרה של אירועים מתוכננים לגביהם תקבלו הודעה בנפרד.

בחירות 2013: האם למשפחה יש מקום במסע הבחירות הנוכחי? אברי גלעד והילה קורח משוחחים עם אירית רוזנבלום.

מידע ודעת במשפחה חדשה 

דברים שכדאי לדעת על הסכם חיים משותפים – קצב החיים המודרני, מסגרות הזוגיות החדשות, תוחלת החיים הארוכה יותר, המעמד הכלכלי אותו משיג כל אחד ואחת מאיתנו בכוחות עצמו לאורך החיים ועוד, מהווים בסיס לשאלות והחלטות רבות הנוגעות לחיי הזוגיות של כולנו.

בעולם

מזל טוב: זוג לסבי ראשון נישא במדינת וושינגטון – שרה ואמילי קופר החליפו נדרים בחתונת חצות בסיאטל והיו לזוג הראשון שנישא במסגרת ההיתר לנישואים חד מיניים במדינה. "השופטת שהשיאה אותן לא רצתה לחכות עד הבוקר"

בתחום המשפטי

"שאלה משפטית"

אנחנו ממשיכים להשתתף באופן פעיל בתוכנית הטלוויזיה "שאלה משפטית" ומידי פרק בפרקו מעלים נושאים מעניינים ומיוחדים בתחום דיני המשפחה של היום. אתם מוזמנים לצפות בתוכנית העוסקת בנושא תרומת זרע.

בתקשורת

עו"ד אירית רוזנבלום מתארחת בתוכנית חיסכון (ערוץ 2) בנושא גירושין וההשלכות הכלכליות שלהם.

ברכות

מזל טוב, למשפחת ריבן! שתי תאומות מחובקות על ידי האם ונשיא המדינה הגיחו לעולם אחרי שהאם עברה טיפולי הפריה. אין ספק שכח ההמשכיות אחרי אבדן הבן, אלעד ריבן, חזק יותר מכל.

מזל טוב, ללירז צ'רכי ותום אבני שהחליטו להתחתן ! והוזמנו להנפיק תעודת זוגיות במשפחה חדשה.

מזל טוב, למאיה בוסקילה ולבעלה מתן כהן שהביאו לעולם את בנם הבכור ! מומלץ להזמין את מדריך זכויות ההורות, כי הורות זו זכות !

רשת משפחתית

משפחה חדשה פעילה מאד ברשתות החברתית, הן בפייסבוק והן בטוויטר. כמו כן אנחנו ממשיכים להכין סרטונים משעשעים ואקטואליים ולהפיצם ברשת. אתם מוזמנים לצפות בערוץ שלנו ביוטוב.

רוצים לעזור לארגון "משפחה חדשה" מבלי לזוז מהמחשב? שלחו קישור זה ל-10 חברים נוספים ובקשו מהם לשלוח ל-10 חברים נוספים (כתבו אותנו למייל זה וכנסו למועדון ידידי משפחה חדשה)

ארגון משפחה חדשה מזמין אתכם לקבל בחינם את המדריכים האיכותיים והמקצועיים שלנו ישירות לדואר האלקטרוני! היכנסו לקישור הבא, בחרו את המדריך הרצוי, מלאו את הפרטים והמדריך יישלח אליכם ישירות לדואר האלקטרוני!

https://www.newfamily.org.il/category/legal-info/rights-guides

 

פורסם בקטגוריות: מידע כללי, עדכונים וחדשות, פוסטים לעמוד הביתתגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין