לא נמצא

מה שחיפשת לא נמצא. אתה מוזמן לחפש שוב ולהמשיך לגלוש באתר.

ירושה, תכנון מסלול מחדש – שר האוצר כחלון ותוכנית המיסוי בירושה טומנת מוקש ליורשים

עד היום נהוג היה שאדם שיש לו דירה משלו ובנוסף הוא יורש דירה מהוריו או בן זוגו או סבותיו הוא ייהנה מפטור מלא בתשלום מס השבח על הדירה שיירש. על פי התיקון החדש לחוק המוצע על ידי שר האוצר משה כחלון. ייהנה היורש מאותו פטור אם תוך שנתיים ימכור את הדירה שקיבל בירושה ויזרים אותה לשוק הדירות בישראל. כך מתכנן השר להאיץ ביורשים למיניהם להיות שותפים להגדלת היצע הדירות בישראל ולצבור נקודות זכות לקידום הרפורמה בדיור.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים, עדכונים וחדשות, פוסטים לעמוד הבית, צוואה וירושה | 1 תגובה

במותם ציוו לנו את החיים – צוואתם הביולוגית של לוחמי צוק איתן

גיא, לוחם מילואים בן 29, חתם במהלך מבצע "צוק איתן" על צוואה ביולוגית™, שתאפשר לזוגתו להביא צאצאים מזרעו במקרה שייהרג. הוא לא לבד: מדובר בתופעה שמתרחבת בשבועות האחרונים, עו"ד אירית רוזנבלום, החייל צריך להשאיר בכתב רק מסמך הוראות הוא אינו צריך להקפיא את הזרע בפועל.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: פוסטים לעמוד הבית, צוואה ביולוגית, צוואה וירושה | השאר תגובה

הרגלי פירוד / עו"ד אירית רוזנבלום ונורית פלג MA

התופעה
גם בשנת 2006 חלה עליה קלה בתביעות הגירושין. עם זאת ביחס למספר התושבים בישראל מדובר במצב של ירידה מתונה השיעור ההולך ופוחת בשיעור הגירושין, הוא תוצאה ישירה של פיחות הולך וגובר בשיעור הנישואין, ואנו צפויים להמשך הירידה. העולם כולו עובר מהפכה בחיי המשפחה והזוגיות, חלה ירידה דרמטית בשיעור הנישואין. אנו עדים לכך שבמדינות מערב אירופה אחד מתוך שני זוגות אינו מתחתן, כך שלמעשה אין יותר מי שיתגרש." יחד עם זאת "ישראל תופסת את המקום ה 27 בעולם באחוז הנישואין המסתיים בגירושין (26%). בילרוס ובריה"מ הן המדינות המובילות את שיעור הגירושין בקרב המתחתנים עם 68% (עליה של 2%) לעומת שנה קודמת אחריהן שבדיה 64% לטביה 63% אנגליה עם 53% ארה"ב 49% קנדה 45% גרמניה 41% וישראל עם 26% . לדברי עו"ד רוזנבלום, "שנות הנישואין הקריטיות הן השנים השנייה עד הרביעית בשנים אלו מתרחשים מרבית מקרי הגירושין, מעל 8% מן הנישאים, מתגרשים דווקא בשנת נישואיהם השלישית".

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: דו"ח מצב המשפחה 2007, נתונים מידע וסטטיסטיקות, עדכונים וחדשות | השאר תגובה

רבנים חדשים לדת – הזמן למהפכה אזרחית.

מאת  עו"ד אירית רוזנבלום   ‫תם הקרב על ראשות הרבנות הראשית, המבדיל בין קודש לחול חטאותיו ימחול. זו הפעם הראשונה שהחותרים למשרת הרב הראשי זכו לחשיפה תקשורתית כה גדולה. ממתי זה מעניין אותנו, הציבור החילוני, מי יעמוד בראשות הרבנות? ובכן, מסתבר כי הפעם אלו הם המועמדים עצמם שגילגלו את הקרב לפתחו של הציבור החילוני.  הרב דוד […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: חוק יחסי ממון, ידועים בציבור, יעוץ וסיוע משפטי, נישואין ונישואין אזרחיים, עדכונים וחדשות | השאר תגובה
מעמד ידועים בציבור

ידועים בציבור – איך לחיות בישראל במעמד ידועים בציבור

ידועים בציבור, אינם רק שותפים לאהבה, לדירה ולמשק בית. מעמד הידועים בציבור זכה להכרה רשמית בלמעלה מ 20 חוקים במדינת ישראל. מדובר במערכת יחסים מחייבת היוצרת זכויות הדדיות בזכויות רכושיות ובמידה ויש לבני הזוג ילדים משותפים, אזי מדובר בהורות מחייבת כאילו היו בני הזוג נשואים וילדיהם הנם ילדים חוקיים וכשרים שאין בהם רבב.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: ידועים בציבור | השאר תגובה

ט – מילון המשפחה החדשה

טבעת נישואין מסמלת את הקשר בין בני הזוג, הן כלפי חוץ והן סמל למחויבות בינם לבין עצמם. צורתה מסמלת את האינסופיות, את נצחיות הקשר בין בני הזוג. טבעת נישואין בכדי שתיחשב "כשרה" אמורה להיות חלקה בחלקה הפנימי, כאשר הדבר מסמל יחסים חלקים וזורמים. הטבעת יכולה להיות בעלת מספר גוונים, אך עליה להיות עשויה מאותו החומר. […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מילון המשפחה החדשה | השאר תגובה
ביטוח צד שלישי

ביטוח צד שלישי

כמה נוח להיות שר בממשלה כשהאחריות המלאה בכל מקרה נופלת על צד שלישי, אלוהים, וכשתמיד אפשר להאשים בכל אסון את מחללי השבת הרגע הזה היה צריך להגיע. הרגע הזה שרב בישראל אומר שהאשמים באסון הכרמל הם אוכלי הטרפות ומחללי השבת. אלא שהרב שאמר את הדברים הוא לא אחר מאשר מנהיגו הרוחני של מי שהיה אמון על […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עיתונות ותקשורת | השאר תגובה

איך להתכונן טוב יותר לפרק ב' בזוגיות?

נישואי פרק ב' וזוגיות פרק ב' מוגדרים כסיכון גבוה לפרידה וגירושין. היום יש כלים להכין את פרק ב' שלכם בצורה טובה ולהבטיח עתיד יציב לכם וליקירכם. כל הפרטים לפניכם.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הסכם ממון והסכמי זוגיות, ירושות, עדכונים וחדשות, צוואה וירושה, תעודת זוגיות | השאר תגובה

הענקת הפרס העולמי היוקרתי לחדשנות ויצירתיות משפטית 2009 – עו"ד אירית רוזנבלום וארגון משפחה חדשה הזוכים העולמיים בפרס החדשנות והיצירתיות המשפטית לשנת 2009

בטקס רב הדר בדנבר קולרדו, הוענק פרס היצירתיות והחדשנות המשפטית לזוכה העולמית, עו"ד אירית רוזנבלום וארגון משפחה חדשה שהקימה. קטעי העיתונות שנכתבו אודות הפרס :

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עדכונים וחדשות, עיתונות ותקשורת | השאר תגובה
מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין