לא נמצא

מה שחיפשת לא נמצא. אתה מוזמן לחפש שוב ולהמשיך לגלוש באתר.

רוצים שוויון? הדרך לזכויות עוברת מתחת לחופה / מארק שון- כלכליסט 2.7.09

בשנים האחרונות בתי המשפט מחוללים מהפכה בהשוואת הזכויות הכלכליות של המסגרות המשפחתיות השונות. למרות זאת, יש לא מעט הבדלים בזכויות של זוגות נשואים לעומת ידועים בציבור וזוגות חד־מיניים. "כלכליסט" בסיוע ארגון משפחה חדשה – בדק מי ישלם יותר מס, מי זכאי לקצבת שארים ולמי מגיע סיוע במשכנתה. פורסם בכלכליסט 2.7.09 מיסוי נשואים המוכרים על ידי […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עיתונות ותקשורת | השאר תגובה

רשימת הקונסוליות של ישראל בעולם

בני זוג הנמצאים בשהות מחוץ לישראל ומעוניינים לאשר מסמכים רשמיים שבידיהם על מנת לתת לאותם מסמכים תוקף והכרה בינלאומית או לשם אישור נוטריוני, יוכלו לעשות כן אצל הקונסולים של ישראל במדינות שונות בעולם.
אישור המסמכי נישואין, אימוץ, תעודות לידה, פטירה וכד' הוא תנאי הכרחי כאשר שבים לישראל. הקונסול אף יכול לאשר תצהיר במקום עורך דין.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: נתונים מידע וסטטיסטיקות | השאר תגובה

חוק המטפלות- פילוסופיה בגרוש / עו"ד אירית רוזנבלום

לאחרונה פסק בית המשפט העליון, לאחר שמאבקים ציבוריים בנושא זה נכשלו במשך שנים, כי על המדינה להכיר בהוצאות עוזרת ומטפלת לצורכי מס. לכולם כבר ברור שחשוב להיות עם הילדים, אבל עכשיו גם המדינה מתחילה להפנים את העובדה שאישה לא מסופקת לא תוכל להיות אם טובה עבור ילדיה. כמובן שנשים יכולות לבחור להישאר בבית עם ילדיהן, […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים, עיתונות ותקשורת | השאר תגובה

מוגן: מרכיבים את הפאזל האנטי-דמוקרטי

זהו פוסט מוגן ואין לו תקציר.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עדכונים וחדשות | השאר תגובה

הסכמי הורות, הסכמי הוֹרָנוּת ושותפות הורית – הורות חדשה

רוצים להגשים את ההורות שלכם, חוששים מפונדקאות אפשר גם אחרת, שותפות הורית והסכמי הורנות.
בישראל חיים 280,000 ילדים שיש להם בפועל יותר מאשר הורה אחד, או זוג הורים, הכוונה לאותם ילדים שיש בחייהם "אם חורגת" "אב חורג" אם שהיא בת זוג או אב שהוא בן זוג של הורה, כבר הסתבכתם ?

ובכן מדובר במשפחות מורכבות, משפחות חדשות הנוצרות אחרי גירושין או משפחות של בני זוג מאותו המין, בהן יש בני זוג ובני זוג לשעבר של ההורים הביולוגים.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הורות - מידע ומאמרים, הסכם ממון והסכמי זוגיות, הצעות חוק, חקיקה ובג"ץ, זוגיות גאה, מאמרים, פוסטים לעמוד הבית | השאר תגובה

נבחרים יקרים אל תעשו מהפיכה/ דעה

הדיון אודות החברה האזרחית נמצא מחוץ לשיח הפוליטי, נוצר הרושם שבמדינה המאוימת ביותר מפני הגרעין האיראני לא חיים בני אדם, או שחיים בני אדם אבל חיים בצל הפחד. באופן מפתיע זו הפעם הראשונה שלא מתקיים שום דיון בנושא חירויות האזרח בישראל כמו החירות לנישואים אזרחיים, מעמד האישה, זכויות הילד, עולים חדשים, קשישים, פשוט כלום, נאדה! אין דיון. העדר הדיון אינו לגמרי מפתיע ובתנאים הנוכחיים אני אפילו סבורה שטוב שכך.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: Marry אזרחי, מאמרים, נישואין ונישואין אזרחיים, פוסטים לעמוד הבית, תעודת זוגיות | השאר תגובה

הרגלי פירוד / עו"ד אירית רוזנבלום ונורית פלג MA

התופעה
גם בשנת 2006 חלה עליה קלה בתביעות הגירושין. עם זאת ביחס למספר התושבים בישראל מדובר במצב של ירידה מתונה השיעור ההולך ופוחת בשיעור הגירושין, הוא תוצאה ישירה של פיחות הולך וגובר בשיעור הנישואין, ואנו צפויים להמשך הירידה. העולם כולו עובר מהפכה בחיי המשפחה והזוגיות, חלה ירידה דרמטית בשיעור הנישואין. אנו עדים לכך שבמדינות מערב אירופה אחד מתוך שני זוגות אינו מתחתן, כך שלמעשה אין יותר מי שיתגרש." יחד עם זאת "ישראל תופסת את המקום ה 27 בעולם באחוז הנישואין המסתיים בגירושין (26%). בילרוס ובריה"מ הן המדינות המובילות את שיעור הגירושין בקרב המתחתנים עם 68% (עליה של 2%) לעומת שנה קודמת אחריהן שבדיה 64% לטביה 63% אנגליה עם 53% ארה"ב 49% קנדה 45% גרמניה 41% וישראל עם 26% . לדברי עו"ד רוזנבלום, "שנות הנישואין הקריטיות הן השנים השנייה עד הרביעית בשנים אלו מתרחשים מרבית מקרי הגירושין, מעל 8% מן הנישאים, מתגרשים דווקא בשנת נישואיהם השלישית".

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: דו"ח מצב המשפחה 2007, נתונים מידע וסטטיסטיקות, עדכונים וחדשות | השאר תגובה
מעמד ידועים בציבור

ידועים בציבור – איך לחיות בישראל במעמד ידועים בציבור

ידועים בציבור, אינם רק שותפים לאהבה, לדירה ולמשק בית. מעמד הידועים בציבור זכה להכרה רשמית בלמעלה מ 20 חוקים במדינת ישראל. מדובר במערכת יחסים מחייבת היוצרת זכויות הדדיות בזכויות רכושיות ובמידה ויש לבני הזוג ילדים משותפים, אזי מדובר בהורות מחייבת כאילו היו בני הזוג נשואים וילדיהם הנם ילדים חוקיים וכשרים שאין בהם רבב.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: ידועים בציבור | השאר תגובה

ילדים חורגים לידועים / אירית רוזנבלום

השלכות הסדרי השותפות של ידועים בציבור על ילדיהם מנישואים הקודמים.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: ידועים בציבור, מאמרים, עדכונים וחדשות | השאר תגובה
מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין