לא נמצא

מה שחיפשת לא נמצא. אתה מוזמן לחפש שוב ולהמשיך לגלוש באתר.

חזקת הגיל הרך – חוק שאינו עושה חסד עם נשים / מאת עו"ד אירית רוזנבלום

  בחברה המודרנית גדל חלקו של האב באחריות הטיפולית של גידול ילדיו, ושני ההורים ממלאים את חובת המשמורת עד כדי שוויון במילוי חובה זו. האם אין בחזקת האם על ילדיה הפעוטות כדי להנציח את הסטיראוטיפ הנשי של אישה בבית ? האין זו גישה אנטי פמיניסטית ? האם אין בכך כדי לעכב קריירה של אישה? האם […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים | 2 תגובות

שיחה פרקטית על ירושה בין בני זוג

אירית רוזנבלום מתארחת בתוכניתו של משה נגבי, "דין ודברים"- מגזין לענייני משפט, בשיחה פרקטית על זכויות ירושה בין בני זוג. לפרטים נוספים הורידו את המדריך שלנו.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עדכונים וחדשות, עיתונות ותקשורת | השאר תגובה
מדריך להסכמים במשפחה

הסכם חיים משותפים – הסכם זוגיות

כיום מתפתחת המגמה לערוך הסכמים זוגיים מקיפים יותר מן ההסכמים שנערכו בעבר – הסכמי ממון – אשר הסדירו אך ורק את היחסים הרכושיים בין בני הזוג. הסכם לחיים משותפים מציג הסתכלות אחרת וחדשה על חיי הזוגיות, ומכיר בכך שהנושא הכספי הוא רק אחד מתוך מכלול הנושאים עליהם מושתתים חיי הזוגיות. מה כולל הסכם חיים משותפים ? מה חשוב שיהיה בהסכם? למה? איך? כל התשובות ב..

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: יעוץ וסיוע משפטי, מאמרים | 1 תגובה

"אני מאשימה" – מאמר דעה של עו"ד אירית רוזנבלום (מעריב 14.03.13)

אני מאשימה אתכם: ראש הממשלה, שרי הממשלה וחברי הכנסת, שבשתיקתכם, בחוסר עשייתכם, אינכם מאפשרים הסדר לנישואין אזרחיים בישראל  (המסמך המלא להורדה כאן) אני מאשימה אתכם בפגיעה באוטונומיה וקבלת ההחלטות של אזרח ישראלי שמבקש להינשא לבן או בת זוג מדת אחרת והדרך הנכפית עליהם היא גיור והמרת דת. אני מאשימה אתכם בשותפות להפרת זכויות האדם של […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים, עדכונים וחדשות, עיתונות ותקשורת, פוסטים לעמוד הבית | 4 תגובות

ג – מילון המשפחה החדשה

גאווה כבוד רב, יהירות, התנשאות, שחצנות, כבוד עצמי, הערכה עצמית. מונח שבשימושו השכיח, בא לתאר את הקהילה ההומוסקסואלית. המונח הפוליטי המקורי צמח על רקע מאבק השחורים בארה"ב, והוא נלקח בהשאלה למאבק השולל הטרו סקסיזם והומופוביה. גחבה כינוי לאדם הנחשב למכוער במיוחד וטיפש, ואינו ראוי לשידוך טוב. גיי מונחים שהומוסקסואלים ולסביות בחרו על מנת לבטא את […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מילון המשפחה החדשה | השאר תגובה

הורות טבעית – מה צריך לדעת

ההורות הביולוגית היא היכולת הטבעית שיש לכל אחד מאתנו להביא ילד לעולם, יחד עם זאת היא מצמיחה עבורנו זכויות וחובות משפטיות שלא היו לנו קודם הפיכתנו להורים.
הורה הוא על פי חוק האופוטרופוס הטבעי של ילדו ובתוקף כך צומחת לו החובה והזכות לדאוג לצורכי ילדו הקטין לרבות חינוכו, לימודיו, הכשרתו לעבודה ולמשלח יד ועבודתו וכן שמירת נכסיו ניהולם ופיתוחם.
לכל אלה צמודה הרשות להתמך בקטין לקבוע את מקום מגוריו והסמכות לייצגו.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הורות - מידע ומאמרים, מאמרים | השאר תגובה

רשימת הקונסוליות של ישראל בעולם

בני זוג הנמצאים בשהות מחוץ לישראל ומעוניינים לאשר מסמכים רשמיים שבידיהם על מנת לתת לאותם מסמכים תוקף והכרה בינלאומית או לשם אישור נוטריוני, יוכלו לעשות כן אצל הקונסולים של ישראל במדינות שונות בעולם.
אישור המסמכי נישואין, אימוץ, תעודות לידה, פטירה וכד' הוא תנאי הכרחי כאשר שבים לישראל. הקונסול אף יכול לאשר תצהיר במקום עורך דין.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: נתונים מידע וסטטיסטיקות | השאר תגובה

אהוב את בת זוגך, ואל תירשם ברבנות / תומר פרסיקו

הישראלי הממוצע נפגש עם הרבנות פעמים ספורות בחייו, אם כי ברגעים משמעותיים מאוד: בעיקר כשהוא מתחתן או קובר קרוב משפחה. נדמה לי שפגישות אלה הן פעמים רבות מעיקות ולא נעימות, ונדמה לי שזה כך מפני שנציגי הרבנות הם פעמים רבות מעיקים ולא נעימים. מהיכרותי הקצרה עם חברה-קדישא קיבלתי את הרושם שתשומת לבם נתונה בעיקר לצד […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים, עדכונים וחדשות | השאר תגובה

אליהוא בן און בשיחה חופשית עם עו"ד אירית רוזנבלום

שיחה חופשית ומעניינת על כל נושאי המשפחה החדשה מהיום שקם הארגון ועד ימינו, משפחות חד הוריות, משפחות חד מיניות, ידועים בציבור, פסולי חיתון וכן מבט על עתיד המשפחה, השימוש בטכנולוגיות הרפואיות על כל אלה ועל תוכניות הארגון.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: כתבות וידאו ותשדירים, עדכונים וחדשות, עיתונות ותקשורת, פוסטים לעמוד הבית | השאר תגובה
מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין