לא נמצא

מה שחיפשת לא נמצא. אתה מוזמן לחפש שוב ולהמשיך לגלוש באתר.

ט – מילון המשפחה החדשה

טבעת נישואין מסמלת את הקשר בין בני הזוג, הן כלפי חוץ והן סמל למחויבות בינם לבין עצמם. צורתה מסמלת את האינסופיות, את נצחיות הקשר בין בני הזוג. טבעת נישואין בכדי שתיחשב "כשרה" אמורה להיות חלקה בחלקה הפנימי, כאשר הדבר מסמל יחסים חלקים וזורמים. הטבעת יכולה להיות בעלת מספר גוונים, אך עליה להיות עשויה מאותו החומר. […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מילון המשפחה החדשה | השאר תגובה

עו"ד אירית רוזנבלום בין 50 הנשים המשפיעות בישראל – ליידי גלובס 2010 / המגזין ליידי גלובס הכתיר ב 1 בספטמבר 2010 את 50 הנשים המשפיעות ביותר בישראל לשנת 2010

עו"ד אירית רוזנבלום, מייסדת ומנכ"לית ארגון משפחה חדשה, אשר הובילה השנה עשרות מהלכים משפטיים וחברתיים רובם ככולם לקידומה של הזכות הבסיסית של כל אדם ואדם- הזכות להקים משפחה, לאהוב ולהיות נאהב, לחיות בזוגיות, להביא ילדים וליהנות מתמיכה והגנה של תא משפחתי איתן ובד בבד להעניק ליקיריו את אותם הדברים. לצד נימוקים אלה נאמר כי עו"ד […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עדכונים וחדשות, עיתונות ותקשורת | השאר תגובה

מחזיקות מעמד-נשים פורצות דרך בישראל 2010 – ענת מידן, 16.4.10 ידיעות אחרונות מוסף "7 ימים"

ערב יום העצמאות – ידיעות אחרונות מעניק לנו כבוד של מנהיגות, עו"ד אירית רוזנבלום כחלק מן ההיסטוריה הפמיניסטית של ישראל, הכתבה המלאה במוסף 7 ימים תזכורת למלאכה המרובה שחייבים עוד להיאבק למענה כדי ליצור שוויון בחברה הישראלית.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עיתונות ותקשורת | השאר תגובה

אליהוא בן און בשיחה חופשית עם עו"ד אירית רוזנבלום

שיחה חופשית ומעניינת על כל נושאי המשפחה החדשה מהיום שקם הארגון ועד ימינו, משפחות חד הוריות, משפחות חד מיניות, ידועים בציבור, פסולי חיתון וכן מבט על עתיד המשפחה, השימוש בטכנולוגיות הרפואיות על כל אלה ועל תוכניות הארגון.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: כתבות וידאו ותשדירים, עדכונים וחדשות, עיתונות ותקשורת, פוסטים לעמוד הבית | השאר תגובה

המשפחה החדשה והשפעתה על תכנון הדיור – הרצאה מצולמת

עו"ד אירית רוזנבלום, מייסדת "משפחה חדשה" מרצה במכללה למנהל, אודות המשפחה החדשה והשפעתה על תכנון הדיור, המהפיכה המחשבתית והמהפיכה הטכנולוגית גרמו לשינוי במבנה התא המשפחתי, משפחה חד הורית, משפחה חד מינית, משפחה רב דורית, משפחה רב דתית או חסרת דת ועוד, כל אלה, הן תוצאות השינוי במבנה החיצוני של התא המשפחתי והוא יצר את השינוי בתכנון הבנייה. איך וכיצד ומה תפקידנו כחברה, כל אלה בהרצאה.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הרצאות מצולמות, כנסים והרצאות, כתבות וידאו ותשדירים, מידע כללי, עדכונים וחדשות | השאר תגובה

יום עיון 29.4.10 בנושא הפרייה ואימוץ בעידן המודרני

הרצאת פתיחה בנושא המשפחה החדשה והטכנולוגיות הרפואיות המסייעות ליצירתה, מאת עו"ד אירית רוזנבלום הכנסו לקישור כאן

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עיתונות ותקשורת | השאר תגובה

יום עיון 29.4.2010 בנושא הפרייה ואימוץ בעידן המודרני – אירית רוזנבלום בהרצאת פתיחה על המשפחות החדשות

מהרו להירשם ליום העיון פורץ דרך בנושא המשפחה החדשה, דיון מרתק על השימוש בטכנולוגיות הפריון החדשות, היבטים חברתיים, פילוסופיים ומשפטיים על עידן חדש של המשפחה בישראל ובעולם. עו"ד אירית רוזנבלום מומחית בינלאומית לדיני משפחה ודיני זוגיות תיפתח את יום העיון של החוג למשפחה במכללה למנהל. להרשמה לחצו כאן

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: כנסים והרצאות | השאר תגובה

תעודת זוגיות, הדרך להצהיר על הזוגיות שלכם

תעודת זוגיות היא הפתרון האזרחי לנישואין בישראל, התעודה המונפקת באופן בלעדי, על ידי ארגון משפחה חדשה, מעוצבת ככרטיס אישי שאינו ניתן להעברה.
התעודה מעידה על כך שבני הזוג הנושאים אותה חיים בזוגיות קבועה וזכאים לזכויות שוות לבני זוג נשואים.
ארגון משפחה חדשה, המונהג על ידי צוות עו"ד מומחים בתחום דיני המשפחה בישראל, הינו הארגון המוביל לזכויות המשפחה, המטפל בלמעלה מ 17,000 בני זוג מידי שנה שם לו למטרה לקדם את נושא ההכרה בזכויותיהם של הידועים בציבור בישראל. הארגון מנפיק לידועים בציבור תעודת זוגיות פרטית ואישית. תעודת הזוגיות מאפשרת לבני הזוג מחד, לשמור על פרטיותם ומאידך לזכות בהכרה בזוגיותם.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הסכם ממון והסכמי זוגיות, ידועים בציבור | השאר תגובה

פונדקאות וזוגיות מאותו המין – אפשר לאהוב ואפשר להיות גם הורים אושרם החדש של בני הזוג מאותו המין

בני זוג ישראלים שזכו בסיוע ארגון משפחה חדשה להורות וזוגיות מאושרת, טקס נישואין אזרחי של בנות זוג בישראל. כתבה מיומן הערוץ הראשון. ילדים זה שמחה – מתוך יומן – ערוץ 1 from New Family משפחה חדשה on Vimeo.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עדכונים וחדשות, עיתונות ותקשורת | השאר תגובה
מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין