לא נמצא

מה שחיפשת לא נמצא. אתה מוזמן לחפש שוב ולהמשיך לגלוש באתר.

פונדקאות – פרסומים בתקשורת וכתבות

פונדקאות היא נושא שזכה לסיקור נרחב בתקשורת בשנים האחרונות, ומעלה לא מעט שאלות. אספנו כאן מספר פרסומים שלנו וכתבות בתקשורת בנושא הפונדקאות, לעיונכם. סיפורה של אם פונדקאית / אולפן שישי עד כמה המדינה רשאית לפלוש לחדר המיטות / ראיון עם רזי ברקאי בני זוג חד מיניים הופכים למשפחות מאמצות / אירית רוזנבלום ב"לב העניין" פונדקאות […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הורות - מידע ומאמרים, עיתונות ותקשורת, פונדקאות | השאר תגובה

המשפחה החדשה והשפעתה על תכנון הדיור – הרצאה מצולמת

עו"ד אירית רוזנבלום, מייסדת "משפחה חדשה" מרצה במכללה למנהל, אודות המשפחה החדשה והשפעתה על תכנון הדיור, המהפיכה המחשבתית והמהפיכה הטכנולוגית גרמו לשינוי במבנה התא המשפחתי, משפחה חד הורית, משפחה חד מינית, משפחה רב דורית, משפחה רב דתית או חסרת דת ועוד, כל אלה, הן תוצאות השינוי במבנה החיצוני של התא המשפחתי והוא יצר את השינוי בתכנון הבנייה. איך וכיצד ומה תפקידנו כחברה, כל אלה בהרצאה.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הרצאות מצולמות, כנסים והרצאות, כתבות וידאו ותשדירים, מידע כללי, עדכונים וחדשות | השאר תגובה

לשחרר את המשפחה מכבלי הדת / עו"ד אירית רוזנבלום גלובס 12.9.2010

השפעות עמדות דתיות של שופטים על אופן ודרך שיפוטם זהירות, שופטים חשוכים לדעתה של עו"ד רוזנבלום מארגון 'משפחה חדשה', יש למנוע משופטים דתיים לכהן בבתי משפט לענייני משפחה 16/09/10, 13:32 יאיר שפירא אי אפשר שלא להרהר מעט במחיר הסובלנות. התהליך שהתחיל לפני כ-33 שנה בפגישה של מספר פעילים עם היועץ המשפטי לממשלה דאז, אהרון ברק, […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים, עיתונות ותקשורת | השאר תגובה

מהפיכת השימוש בזרע מנפטר, כבר בחודש תשיעי

הילד של סמל קיוון כהן לא יכיר את אביו. גם אמו של הילד – לעולם לא תכיר את אב ילדה. אפשר כבר לשכוח את כל מה שלמדנו על איך ילדים מגיעים לעולם. הבלעדיות של המודל המסורתי רלוונטית לחיינו בערך כמו סיפור החסידה. ההחלטה של בית משפט ישראלי בפרשת השימוש בזרעו של חייל שנהרג בשנת 2002, על ידי אם מיועדת שתהפוך לאם ילדיו על אף שלא הכירה אותו בחייו, היא החלטה היסטורית ולא רק משפטית. היא מסמלת את ניצחון האדם על הטבע ומעל לכל את המהפכה המהירה המתרחשת לנגד עינינו בתחום הבסיסי ביותר באנושות – הדאגה להמשך המין האנושי באמצעות הולדה וגידול ילדים.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים | השאר תגובה
אדם וספיר בחרו להתחתן עם תעודת הזוגיות

נישואין אזרחיים, בישראל פתרנו זאת אחרת, עובדה ! תעודת זוגיות.

מדוע לא צריך נישואים אזרחיים בישראל, כי יש פתרון אחר והזכויות שוות.
כולנו מכירים את הביטוי "כשיצמחו שערות בכף ידי" שמשמעו שהדבר לא יקרה לעולם. במובן זה גם נישואין אזרחיים לא יתכוננו בישראל לעולם, הן משום שאין קואליציה פוליטית שיכולה לאפשר זאת והן משום שאין צורך בהם.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: ידועים בציבור, מאמרים, עדכונים וחדשות, פוסטים לעמוד הבית, תעודת זוגיות | 4 תגובות
הפתרון האזרחי לנישואים "שייזכר לנצח"

תעודת זוגיות™של משפחה חדשה – הפתרון האזרחי "שייזכר לנצח" דרור ונמרוד (פורסם במאקו)

לדרור ונמרוד היה ברור שהחתונה שלהם תקרה ללא התערבות הרבנות. התכנון המקורי היה לטוס לקפריסין. אך כשנמרוד, קצין לשעבר, קרא על נכה צה"ל שלא התאפשר לו להתחתן עקב אי בהירות בנוגע ליהדות שלו – הם ביטלו את הכרטיסים והחליטו לעשות זאת כאן בארץ בארגון משפחה חדשה עם תעודת זוגיות™.
תעודת זוגיות – הפתרון האזרחי לנישואים "שייזכר לנצח" דרור ונמרוד

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: ידועים בציבור, מאמרים, נישואין ונישואין אזרחיים, עדכונים וחדשות, פוסטים לעמוד הבית, תעודת זוגיות | השאר תגובה

כיצד מבטיחים ההורים את הרכוש שהם מעבירים לילדיהם

הורים המעניקים הלוואה, בצורת דירת מגורים או כסף לרכישתה, היו רוצים להבטיח את זכותם להחזרתה. ישנם מספר פתרונות אפשריים, והראשון הוא עריכת הסכם הלוואה בכתב – בין ההורים לבין הילד מקבל ההלוואה / שני בני הזוג מקבלי ההלוואה, אשר יפרט את סכום ההלוואה, תנאיה, ותנאי החזרתה. מכשול מיידי הניצב לפני הסכם הלוואה כתוב, הוא "לא נעים". מתעוררת פה בעייתיות, הנובעת מהנטייה של אנשים לחשוש מפני ניירת ופנקסנות בתוך המשפחה. יש הטוענים שזה מכניס אווירה רעה אל מערכת היחסים של בני-הזוג הטריים, וכן בינם לבין הוריהם.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עדכונים וחדשות, עיתונות ותקשורת | 4 תגובות

מהי משפחה? / עו"ד אירית רוזנבלום

הסוגיה מהי משפחה אינה מעוגנת בחוק הישראלי. עו"ד אירית רוזנבלום טוענת כי לכל אדם הזכות להקים משפחה ללא קשר לדת גזע או מין. דבר שאינו מובן מאליו בישראל, כיוון שהמשפחה המוכרת בפני החוק בישראל הנה אך ורק משפחה הטרוסקסואלית, כששני בני הזוג הם יהודים ונישואיהם הם כאלה התקפים בפני הרבנות, או משפחה אזרחית כששני בני הזוג אינם יהודים.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עיתונות ותקשורת | השאר תגובה

פונדקאות בחו"ל – המשחק הכפול של המדינה

מדוע המחוקק הישראלי יצר את חוק הפונדקאות כשהוא כל כך לא ידידותי לאותם אנשים הזקוקים לו, שהרי מי שיכול להביא ילדים אינו צריך את החוק, התשובה פשוטה, המחוקק הישראלי משחק משחק כפול, מצד אחד הוא קורץ לנזקקים לפונדקאות ומשדר נאורות ומצד שני מספק את הגורמים המתנגדים כשהוא מטיל כל כך הרבה מגבלות ושומר על ניקיון מצפונו.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הורות - מידע ומאמרים, מאמרים, פונדקאות, פוסטים לעמוד הבית | השאר תגובה
מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין