לא נמצא

מה שחיפשת לא נמצא. אתה מוזמן לחפש שוב ולהמשיך לגלוש באתר.

על פריון ודור ההמשך / מאת: אירית רוזנבלום עו"ד

הפונדקאות היא קידמה טכנולוגית רפואית, העושה שימוש ביכולתה הפיסית של אישה אחת לטובתה של אישה אחרת, ראשונות הפונדקאיות הראשונות נודעו כבר לפני אלפיים שנה, אז נהגו הנשים לסייע אחת לרעותה בהנקת התינוקות, רפואת המאה ה 20 למדה לנצל את הקדמה ופיתחה את היכולת לשתול ביצית מופרית, מזרע וביצית של בני זוג, ברחם של אישה זרה.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: מאמרים | השאר תגובה

עו"ד אירית רוזנבלום "האם ישראל מכתיבה פוליטית את הדמוגרפיה של המשפחה" ? – הרצאת הפתיחה של פורום דליה רונן – משרד גורניצקי מחר 18.2.2010

מחר תיפתח עו"ד אירית רוזנבלום את פורום דליה רונן בהרצאה כיצד משפיעה הפוליטיקה על השינויים והתמורות של התא המשפחתי. ההרצאה תתקיים במרכז המבקרים של הבורסה לניירות ערך, רח' אחד העם 54, תל-אביב. הכניסה למוזמנים בלבד.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עדכונים וחדשות | השאר תגובה

פונדקאות בישראל ומחוץ לישראל

פונדקאות משמעה, הפריית ביצית של אישה בזרע של גבר והשתלת אותה ביצית לאחר שהופרתה, ברחם של אישה אחרת. האישה בעלת הרחם בו הושתל העובר, מכונה אם פונדקאית. האם הפונדקאית היא מי שתישא את ההיריון של מי שהיא בעלת הביצית המופרית והיא תלד, עבור אותה אישה, תינוק. ארגון משפחה חדשה מלווה את המשפחה לאורך כל הליך הפונדקאות.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: פוסטים לעמוד הבית | השאר תגובה
בית משפט לא יתערב בקשר בין סבים לנכדיהם רק במקרים חריגים

בית משפט לא יתערב בקשר בין סבים לנכדיהם רק במקרים חריגים

שופטת בית המשפט למשפחה בחיפה, אספרנצה אלון, דחתה (3.10.12) תביעה של אדם נגד בתו, המונעת ממנו לפגוש את ילדיה-נכדיו. אלון קבעה, כי במצב שנוצר – טובת הילדים מחייבת שבית המשפט לא יתערב בנושא זה. המשך הכתבה ופסק הדין באתר "מחלקה ראשונה"

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עדכונים וחדשות | 1 תגובה

חתונה חילונית בארגון משפחה חדשה

מעוניינים לערוך חתונה חילונית, כזה המתאים לדרך החיים שלכם ?
רוצים לשמור על סגנון משלכם, על טקס מרשים ומרגש, על חגיגיות השייכת רק לכם?

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: כתבות וידאו ותשדירים, עדכונים וחדשות | השאר תגובה
מדריך זכויות לזוגיות בפרק ב'

חדש!! מדריך זכויות לזוגיות בפרק ב' המדריך ה – 15 בסדרת מדריכי משפחה חדשה / היום בו מתחילה האהבה החדשה נוצרות זכויות וחובות חדשות

מדריך הזכויות בפרק ב' עוסק באופן מקיף ובשפה פשוטה בשאלות המטרידות אותנו, כאשר מערכת זוגית שלנו התפרקה מסיבות שונות ואנו מחליטים לבנות זוגיות חדשה. היום שבו מתחילה האהבה החדשה הוא היום בו יתחיל מחזור חיים חדש, אודות בנייתו הנכונה של מחזור החיים הזה, תוכלו לקרוא ולהשכיל במדריך הזכויות החדש. המדריך נועד להאיר את עיניכם לגבי […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עיתונות ותקשורת | השאר תגובה

פונדקאות – שאלות ותשובות

כאן תמצאו את המידע החשוב ביותר שיש להכיר לפני שמתחילים הליך פונדקאות בישראל או בחו"ל. ארגון משפחה חדשה מלווה את הליכי הפונדקאות באופן מלא, מתחילת התהליך עד שובה של המשפחה המאושרת לישראל.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: הורות - מידע ומאמרים, מאמרים, עדכונים וחדשות, פונדקאות | השאר תגובה

מפגש סטודנטים עם אירית רוזנבלום – 24.1.2011

בעקבות מספר פניות מסטודנטים – החלטנו לערוך מפגש סטודנטים מסודר עם עו"ד אירית רוזנבלום, מייסדת ומנכלי"ת ארגון משפחה חדשה. המפגש יתקיים במשרדי הארגון וייצור הזדמנות לסטודנטים לשאול שאלות ולקבל תשובות על פעילות הארגון בתחום זכויות המשפחה, תעודת הזוגיות, פונדקאות, דיני משפחה, ההרכב המשפחתי במדינה ישראל ובעולם ועוד… המפגש מתאים בעיקר לסטודנטים מתחום המשפט, מדעי החברה, […]

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: כנסים והרצאות, עדכונים וחדשות | השאר תגובה

מחזיקות מעמד-נשים פורצות דרך בישראל 2010 – ענת מידן, 16.4.10 ידיעות אחרונות מוסף "7 ימים"

ערב יום העצמאות – ידיעות אחרונות מעניק לנו כבוד של מנהיגות, עו"ד אירית רוזנבלום כחלק מן ההיסטוריה הפמיניסטית של ישראל, הכתבה המלאה במוסף 7 ימים תזכורת למלאכה המרובה שחייבים עוד להיאבק למענה כדי ליצור שוויון בחברה הישראלית.

להמשך קריאה
פורסם בקטגוריות: עיתונות ותקשורת | השאר תגובה
מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין