הסכם ממון ידועים בציבור – למה זה חשוב ?

במדינת ישראל לא קיים מתן זכויות שווה ומלא בין ידועים בציבור לבין זוגות נשואים. במדינת ישראל הדמוקרטית והנאורה (לכאורה), זוגות המנהלים חיים משותפים מחויבים בהבאת עדים לצורך הכרתם כידועים בציבור. במדינת ישראל של תחילת העשור השני במאה ה-21, התנאי הבסיסי להוכחת סטטוס של ידועים בציבור הוא מגורים משותפים וניהול משק בית משותף על ידי בני הזוג. זוגות רבים של ידועים בציבור, נדרשים להיאבק על זכויותיהם הבסיסיות, וזאת על מנת לקבל זכויות בסיסיות שונות אשר מגיעות לזוגות נשואים, כגון: הכרה רשמית כבני זוג לצרכי מיסוי ועוד.

בכל הנוגע להסדרת הנושאים הכלכליים בין בני הזוג, עומדת בפניהם האלטרנטיבה להעמדת הסכם ממון שיסדיר את כל נושאי הממון והרכוש המשותף. כידוע, הסכם ממון הוא למעשה הסכם בעל תוקף משפטי, אשר נועד להסדיר בין בני הזוג את כל הקשור לרכושם המשותף, לרבות, רכוש, ממון ונכסים. הסכם זה הינו בעל תקפות משפטית בעת פרידה בין בני הזוג, והוא מתבסס על  "חוק יחסי ממון בין בני-זוג, תשל"ג" (1973). עריכת הסכם הממון בין בני זוג ידועים בציבור נועדה בין היתר לשמור על מלוא הזכויות והחובות של כל אחד מהצדדים בנוגע לרכוש, ממון,נכסים, או לחילופין, חובות כספיים, אותם הוא צבר לאורך השנים.

משפחה חדשה – ידועה בציבור כארגון הנאבק למען שוויון זכויות!

עוד לא דאגתם לעשות סדר להגן ולשמור על הזוגיות שלכם? עכשיו זה הזמן-  צרו איתנו קשר בטלפון 03-5660504 (א'-ה' 09:00-17:00) או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

למידע נוסף השאירו פרטים

אנחנו בארגון "משפחה חדשה", פועלים רבות למען השגת שוויון זכויות מלא בין זוגות ידועים בציבור לבין זוגות נשואים, וכל זאת, תוך כדי מתן קשת של פתרונות לזוגות ידועים בציבור, לרבות, ניסוח ועריכת הסכמים לחיים משותפים במסגרת הסכם זוגיות המכיל בחובו סעיפים שונים המתקשרים להסדרת נושא הרכוש והממון בין בני הזוג.

כיום, יותר ויותר זוגות הידועים בציבור, בוחרים (ובצדק) לערוך ביניהם הסכם לחיים משותפים, המהווה הסכם זוגי מקיף יותר מאשר הסכמי הממון השונים, ובכל מקרה מכיל בתוכו סעיפים שונים המסדירים את יחסי הממון בין הצדדים באופן הזהה להסכמי ממון.

במידה וגם אתם זוג הידוע בציבור, ובמידה וגם אתם רוצים לשמור על מלוא הזכויות הבסיסיות שלכם, לרבות, זכויות הנוגעות ליחסי הממון והרכוש המשותף ביניכם, זה הזמן להכיר מקרוב את מכלול העשייה של ארגון "משפחה חדשה"- ארגון הידוע בציבור כגוף חברתי הנאבק למען מתן שוויון זכויות לכל סוגי הזוגיות השונים במדינת ישראל.

פורסם בקטגוריות: הסכם ממון והסכמי זוגיות, ידועים בציבור, פוסטים לעמוד הביתתגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , 1 תגובה

תגובה אחת

  1. just4us just4us
    Posted 4 באפריל 2013 at 16:44 | Permalink

    אכן נושא חשוב שאנשים מפחדים להיכנס אליו..
    מאמר מצוין, תודה!

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין