הסכם חיים משותפים

קצב החיים המודרני, מסגרות הזוגיות החדשות, תוחלת החיים הארוכה יותר, המעמד הכלכלי אותו משיג כל אחד ואחת מאיתנו בכוחות עצמו לאורך החיים ועוד, מהווים בסיס לשאלות והחלטות רבות הנוגעות לחיי הזוגיות של כולנו.

אחת ההחלטות המורכבות ביותר בחיי הזוגיות המודרניים, מתייחסת לסוגיית החיים המשותפים שהיא למעשה מסגרת חיים מודרנית, המהווה אלטרנטיבה למיסוד הזוגיות המסורתי. חיים משותפים היא למעשה מסגרת זוגית המאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו לחיות בתוך חיי זוגיות המותאמים לאורח החיים המודרני והמתקדם אותו אנו מנהלים.

הזוגיות החדשה, מסגרת החיים המשותפים, זוכה כיום לפופולריות רבה בקרב בני זוג כגון; זוגות לא נשואים, זוגות בני דתות שונות או זוגות בני אותו המין , זוגות המנהלים מסגרות משפחתיות נפרדות אך מעוניינים לנהל חיי זוגיות משותפים, זוגות מקרב האוכלוסייה המבוגרת המעוניינים לנהל חיים משותפים לאחר גירושין, התאלמנות וכדומה של אחד מבני הזוג ועוד.

חיים משותפים

מכיוון שהגדרת חיים משותפים איננה זוכה ללגיטימציה במערכת המשפט והחוקים של מדינת ישראל, ומכיוון שהיא איננה נתמכת על ידי גופים אינטרסנטים כגון: הרבנות הראשית, הקובעת את אופי מסגרות הזוגיות במדינת ישראל, מתכונת של חיים משותפים חייבת להיות מעוגנת בהסכם הדדי בין בני הזוג, וזאת על מנת להעניק מענה ופתרון למגוון סוגיות המלווים את החיים המשותפים, לרבות, הדרך בה מנוהל משק הבית המשותף, המשמעות הכלכלית של מסגרת החיים המשותפים, שאלות בנוגע להרחבת תאי החיים במסגרת החיים המשותפים (הורות), שאלות בנוגע למצבו הכלכלי והבריאותי של כל אחד מהצדדים ועוד.

הסכם חיים משותפים על פי עקרונות המשפחה החדשה בישראל!

יש לכם שאלה? מעוניינים להגיע להסכם? צרו איתנו קשר בטלפון 03-5660504 (א'-ה' 09:00-18:00) או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

למידע נוסף השאירו פרטים

ארגון "משפחה חדשה" הינו ארגון משפטי הפועל במגוון נרחב של תחומים הקשורים לתפיסות מתקדמות בחיי הזוגיות, המשפחה וההורות של כולנו. הארגון נוסד ופועל למטרת הגדרת חיי הפרט בתוך מערכות זוגיות אלטרנטיביות, ומאז יום הקמתו, פועל הארגון למען הכרת זכויות המשפחה גם בקרב זוגות שלא מיסדו את אהבתם במסגרת הפורמאלית והרשמית של מדינת ישראל, מסגרת השייכת ונשלטת על ידי הרבנות הראשית לישראל.

אנחנו בארגון "משפחה חדשה" מודעים לחשיבות הסכם החיים המשותפים, וכראייה לכך פיתחנו עבורכם מסלול ייעוץ מקצועי המשלב בתוכו את כל ההיבטים הרגשיים, הרומנטיים, הכלכליים והפונקציונאליים הנדרשים למסגרת עריכה ובניית הסכם מסוג זה.

לרשותכם עומד צוות מקצועי ומיומן, המלווה אתכם במהלך הגדרת הסכם החיים המשותפים על פי התאמתו לצרכים האישיים של כל אחד ואחת מכם. הסכם חיים משותפים מטעם ארגון "משפחה חדשה" כולל שני סעיפים מרכזיים, אחד מהם עוסק בהצהרת הזוגיות של בני הזוג, והשני עוסק בהסדרת ענייני הרכוש של בני הזוג במסגרת יחסי הממון ביניהם.

פורסם בקטגוריות: הסכם ממון והסכמי זוגיותתגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין