ידועים בציבור: מדריך זכויות לבני הזוג, להזמנה ב-Email

מדריך זכויות הידועים בציבור

מדריך מלא על זכויות של בני זוג ידועים בציבור

זו הפעם הראשונה שיוצא לאור מדריך עממי לציבור ענק של "צרכנים" המונה כ 200,000 אישה ואיש החיים בזוגיות אשר לא הסדירו את יחסיהם במסגרת נישואין פורמאליים והם מנהלים חיי משפחה מלאים כבני זוג.

והחל משנת 2008 עשרות אלפים מתוכם, כבר הסדירו את יחסיהם באמצעות תעודת הזוגיות.

מצאנו לנכון להפיק את המדריך ולהפיצו לכל דורש.

יש לציין כי בהגדרת "הידועים בציבור" נכללים;

זוגות אשר לא נישאו באופן רשמי ובחרו לערוך טקס נישואין שאינו מוכר ע"י המדינה ( באמצעות תעודת זוגיות או טקס נישואי חוזה של משפחה חדשה, טקס דתי יהודי רפורמי או דתי קונסרבטיבית, או טקס חילוני) או שהם חיים יחד מבלי שעברו טקס כלשהו; בני זוג שחתמו על הסכם לחיי משפחה, המסדיר את כל תחומי חייהם המשותפים, או כל הסכם משפטי זוגי אחר, כגון הסכם ממון, וכן גם זוגות החיים יחד בפועל ללא הסכם כתוב ביניהם ומבלי שערכו טקס.

יש להוסיף כי זוגות רבים הבוחרים שלא להינשא באמצעות הרבנות וכאלה שפתרון אלטרנטיבי נכפה עליהם (כהן וגרושה) מגיעים לארגון משפחה חדשה על מנת לברר זכויותיהם.

על המדריך לידועים בציבור

המידע המתפרסם במדריך יחסוך מכם שאלות רבות וחיטוט בספרי חוקים, מצאנו למשל שהרבה מאד שאלות בנוגע לילדים, זכויות כלכליות וזכויות ירושה מעסיקות את הידועים בציבור. המדריך יוכל לסייע לכם ולמי שמתכוון לחיות במסגרת זוגית זו בעתיד, למצוא פתרונות, את היתר תצטרכו להשלים בארגון משפחה חדשה.

כל המידע על זכויות בין ידועים בציבור: זכויות כלכליות וזכויות משפחתיות נמצא במדריך אשר מופץ כאן.

להורדת המדריך בחינם בקובץ Pdf, מלאו את הפרטים כאן

להורדת המדריך בקובץ PDF לתיבת הדוא"ל שלכם, מלאו את הטופס :

פורסם בקטגוריות: הסכם ממון והסכמי זוגיות, זוגיות גאה, ידועים בציבור, מדריכי זכויות וספריםתגיות: , , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין