תעודת הזוגיות – אל תתנו למדינה להחליט בשבילכם, החזירו לעצמכם את האהבה.

החזירו לעצמכם את האהבה

החזירו לעצמכם את האהבה עם תעודת הזוגיות, לא לרבנות

השאיפה הטבעית לזוגיות איננה נובעת מטעם מוסד דתי כמו הרבנות או מוסד אזרחי כמו רושם נישואין אזרחי, אהבה היא רגש טבעי ואנושי הקושר בין בני אדם מעצם היותם בני אדם. זוגיות היא , עניין אינטימי ופרטי, והמדינה בוודאי שאינה יכולה ואינה צריכה להתערב בו. 

זוגיות שואבת את כוחה ותוקפה מתוך אותם רגשות פנימיים של בני אדם או אינטרסים אישיים שלהם ואין בינה לבין המדינה ולא כלום, למעט העובדה שהמדינה מעוניינת להכיר את אזרחיה ולוודא שהם חיים בה ונאמנים לסדרי שלטונה. בין נאמנות לסדרי שלטון לבחירה בזוגיות פעורה תהום ולא ברור כיצד הפקירו בני האדם את חייהם הפרטיים והאינטימיים ביותר לאישורה ושליטתה של המדינה. מסתבר שאין זה לגמרי כך, כי יותר ויותר אנשים בוחרים לקיים את זוגיותם ואהבתם על פי בחירתם מבלי לבקש רשות מאימא מדינה.

 ידוע ומפורסם למשל שבישראל, כהן וגרושה אסורים להינשא גם אם אהבתם חוצה גבולות, יהודי ולא יהודי אינם יכולים להינשא, גם אם יתגיירו אך הגיור אינו 'כהלכה'  גם אז לא יוכלו להינשא זה לזו  ובני זוג מאותו מין שבחרו לחיות יחד גם הם לא יכולים להינשא.

קשר הנישואין נשלט על ידי המדינה ומוסדותיה הדתיים. שליטה זו מונעת ממאות אלפי אנשים לקיים את ברית האהבה ביניהם ובתוך כך שוללת מרבים מהם את הזכות להקים משפחה. מדוע המדינה מתערבת? הרי אנשים בוגרים הם שאחראים לבחירות שלהם ונושאים בתוצאות. מדוע זה עניינם של המוסדות הדתיים והשלטוניים?

 בין אם בדרך דתית ובין אם בדרך אזרחית, אכיפת מוסד הנישואין על ידי המדינה על אזרחיה היא כמו ניסיון לקבוע את מגבלות האהבה ולהמשיך לשלוט בזוגיות שלנו באמצעות הליך ביורוקרטי מכביד, מורכב ומייגע.

מהפיכה ושינוי בחשיבה 

 שינוי החשיבה ביחס למוסד הנישואים, לזוגיות ולאהבה מתחייב כיום, הסיבה היא שיותר מדי אזרחים ותושבים של מדינת ישראל אינם יכולים להסתייע בשירותי הנישואים של המדינה או שאינם רוצים בהם, אך ובכל זאת הם חיים בזוגיות שלמה ומלאה והמדינה מסרבת לראות אותם. טוב ונכון יהיה לשנות את התפיסה ולראות את המפה הזוגית המשתנה. נדמה שהדרך הנכונה ביותר היא להפריט את הנישואין בישראל ולתת את המושכות בידי האזרחים, כך יהיה טוב למדינה שתכיר את אזרחיה וטוב לאזרחים שיגשימו את אהבתם על פי דרכם. יירצו – ילכו לרבנות. יירצו – יינשאו בנישואין אזרחיים. יירצו – ינהלו משק בית משותף כידועים בציבור נושאי תעודת זוגיות. רק כשהמדינה תאפשר לאזרחיה לנהל את קשר הזוגיות על פי תפיסות חיים מודרניות, רק אז נוכל לשמור על כבודנו העצמי, כבודו של בית המשפט וכבודה של הדת.

תעודת זוגיות היא ביטוי להצהרה פרטית שנותנת תוקף לזוגיות

בשני העשורים האחרונים נוצרו צורות חדשות של התקשרות זוגית ומשפחתית בישראל שיש לקחת אותן בחשבון והצורה השכיחה ביותר היא זו של הידועים בציבור. בני זוג לכל דבר ועניין החיים יחד ומנהלים משק בית משותף מבלי שנישאו באופן רשמי, לעיתים משום שאינם יכולים להינשא ולעיתים משום שאינם רוצים להינשא. אלא שהעובדה היא שהם בכל זאת בני זוג וההמלצה היא שכך גם נקבל אותם. ההנחה לפיה משפחה נוצרת רק בדרך של נישואין כבר לא רלוונטית. זוגות  מביאים ילדים לעולם גם ללא שנישאו, הם רוכשים נכסים, משנים את שם משפחתם לאחד ורואים בעצמם יחידה משפחתית אחת  גם ללא שנישאו.

השינוי החברתי שמלווה את מוסד הנישואים

לא עוד המדינה מנהלת את חיי האינטימיים,

לא עוד המדינה נותנת תוקף לזוגיותי ואהבתי.

לא עוד המדינה מאשרת את קיומי.

אני ואנחנו נותנים תוקף לעצמנו והמדינה ראוי שתקבל אותנו.

לשם כך, חשבנו עמלנו והמצאנו את תעודת הזוגיות – הרעיון העומד מאחורי תעודת הזוגיות, רובו ככולו אומר, מעתה אנחנו מצהירים שבני זוג אנחנו וסביבתנו הקרובה והרחוקה צריכה לקבל זאת, זוהי בחירתנו הפרטית והאישית.

תעודת זוגיות היא פתרון ייחודי בישראל והיא מונפקת על ידי ארגון 'משפחה חדשה'. לתעודה תוקף חוקי ומשפטי המאפשר את הגשמת הזוגיות בדרך אזרחית וברוח הזמנים. תעודת הזוגיות מיועדת לכל מי שרוצה להכריז על זוגיותו אך אינו מעוניין להינשא ברבנות אלא בחתונה אלטרנטיבית, וכמובן לכל אותם זוגות שהרבנות מסרבת להשיאם.

תעודת הזוגיות מגשימה את הרעיון שאתם נותנים תוקף לזוגיות של עצמכם ולא נציג של המדינה

תעודת הזוגיות היא פתרון רשמי משפטי ואזרחי של שני אנשים המממשים את אהבתם הזוגית  ללא הבדל דת, גזע, מין, לאום ונטייה מינית, באמצעות תעודת הזוגיות  נהנים בני זוג  מזכויות שוות לבני זוג שהתחתנו ברבנות או בנישואים אזרחיים בחו"ל. חשוב להבין את גודל הרעיון, כי תעודת הזוגיות איננה נותנת רישיון לזוגיות, הזוגיות היא שלכם ובאמצעות תעודת הזוגיות, אתם מדווחים עליה, על עצם קיומה מבלי שמישהו יכול לערער על הבחירה הזו.  רק בדרך זו יכול אדם לכבד את עצמו, את בן זוגו ואת חייו האינטימיים.

אז אל תתנו למדינה להחליט בשבילכם החזירו את האהבה לידיים שלכם!

להנפקת תעודת זוגיות, צרו קשר!

טלפון 03-5660504

 משרדנו ברחוב טיומקין 16 תל אביב פועלים בימים א' עד ה' בין השעות 09:00 ל 18:00

הנפקת התעודה נעשית במקום, עליכם להצטייד בתעודות זהות/דרכון/תעודת מעבר.

למידע נוסף השאירו פרטים

פורסם בקטגוריות: זוגיות גאה, ידועים בציבור, מאמרים, מידע כללי, עדכונים וחדשות, פוסטים לעמוד הבית, תעודת זוגיותתגיות: 1 תגובה

תגובה אחת

  1. גד גולדשטיין גד גולדשטיין
    Posted 13 באפריל 2014 at 16:38 | Permalink

    הפרסום בדבר הוא מבורך !!
    הגיע הזמן שמישהו ירים את הראש מול המפלצת ההלכתית השולטת ביד רמה ובהתניה מלאכותית בכל המוחות
    התלותיים במדינה שלנו , שלא יודעים שאפשר גם אחרת.

    הגיע הזמן להרחיב את האופקים , וזה בהחלט צעד בכיוון הנכון.
    כל הכבוד !!

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין