הפורום הבינלאומי לשוויון בין משפחות – פילדלפיה מאי 2012

 

עו"ד אירית רוזנבלום עם ראש עירית פילדלפיה מייקל נטר

ארגון משפחה חדשה בראשות עו"ד אירית רוזנבלום, הוזמן להשתתף עם משלחת ישראלית, מטעם משרד החוץ, בכנס הבינלאומי ה 20 לשוויון בין משפחות שנערך בעיר פילדלפיה, פנסילבניה, ארה"ב.

לראשונה מאז ייסודו של הכנס הוחלט השנה לכבד את ישראל כמדינה ידידותית למשפחה, משרד החוץ הישראלי, בראשות קונסול ישראל בפילדלפיה והממונה על חיי התרבות הגב' שרון זינגר, עמדו מאחורי ארגון המשלחת הישראלית.

עו"ד אירית רוזנבלום, התארחה אצל הקהילה היהודית בבית הכנסת הרפורמי הגדול בעיר והרצתה על עתיד התא המשפחתי בישראל ובעולם בכלל.

עו"ד אירית רוזנבלום מרצה בבית הכנסת הרפורמי "רודף שלום"

בדבריה אמרה עו"ד רוזנבלום כי " בימים של האיום הפאנדמנטליסטי ההולך ומתגבר, יש לייחס חשיבות עצומה לחירות האדם להקים משפחה. יהדות ארה"ב היא השנייה בגודלה בעולם ותחת התחזקות האורתודוקסיה היהודית בישראל, נמצאת הקהילה היהודית בפזורה בסכנת דחייה על פי הקריטריונים המחמירים של הרבנות האורתודוקסית.

עלינו כחברה וכמדינה להיות סובלניים יותר כלפי הזר, האחר והמיוחד.

על אף שישראל היא בין המדינות המתקדמות בעולם בחקיקה שיפוטית משפחתית, שכן בתי המשפט בישראל מאפשרים כינונם וכיבודם של תאים משפחתיים חדשים, עדיין לא קיימת חקיקה המסדירה את חוק יסוד המשפחה וזכות האדם למשפחה.

תאים משפחתיים, כגון של בני זוג ידועים בציבור, בני זוג מאותו המין,  זוגות מעורבים בני דתות שונות ועוד, זוכים להסדיר את מעמדם לא אחת, באמצעות בתי המשפט בדרך של חקיקה שיפוטית , כזו שלארגון משפחה חדשה באמצעות עורכי הדין של הארגון חלק לא מבוטל בהסדרתם.

אלא שכל עוד, לא יוסדר מעמדה של המשפחה בחוק והחירות לייסד משפחה לא תושלם, יהא עלינו להמשיך להיאבק למען כולם.

המשלחת הישראלית נפגשה במסגרת הכנס, עם ראש עיריית פילדלפיה, מיכאל נטר בקבלת פנים רשמית בבית העירייה וכן זכתה ליטול חלק בארוחת ערב ממלכתית עם עם שגריר ישראל בארה"ב מייקל אורן.

המסר הכללי אותו ביקשה עו"ד אירית רוזנבלום להעביר בכנס זה היה כי החירות למשפחה היא חירות פרטית ואישית ועל המדינה ומוסדותיה לכבד זכות זו.

עו"ד אירית רוזנבלום עם קונסול ישראל בפילדלפיה דני קוטנר

עו"ד רוזנבלום ודניאל קוטנר קונסול ישראל בפילדלפיה בבניין עירית פילדלפיה מאי 2012

עו"ד אירית רוזנבלום עם ראש עירית פילדלפיה מייקל נטר

 

פורסם בקטגוריות: כנסים והרצאות, עדכונים וחדשותתגיות: 1 תגובה

תגובה אחת

  1. היער האסור היער האסור
    Posted 6 במאי 2012 at 20:45 | Permalink


    היער האסור, קהילה מדהימה.
    יש פורומים כלליים, כמו מה שעל הלב, ששם תוכלו לפרוק קצת את מה שמפריע לכם והקהילה תנחם אתכם ותעזור.
    הפורומים העיקריים- הארי פוטר, ספרי הארי פוטר,
    סרטי הארי פוטר, שחקני הארי פוטר
    וכמובן על הסופרת הגדולה מכל- ג’י. קי. רולינג.
    תרשמו לקהילה!

    [center]תכנסו עכשיו-
    http://www.hp-il.net/ <b<

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין