איך להתכונן טוב יותר לפרק ב' בזוגיות?

מדי שנה מתחתנים בישראל כארבעים אלף זוגות, כ-10% מתוכם הם נישואים של פרק ב'. על פי סטטיסטיקות מארה"ב, דווקא בנישואי פרק ב', הסיכוי לפרידה וגירושין הופך גבוה יותר ואחוז המתגרשים מגיע לכדי 65%.

במאמר של רותי קדוש באתר NRG, התראיינו מספר מומחים ואספו את הסיבות לכך שבנישואי פרק ב' יש לא מעט סיכונים. בין הסיבות לסיבוכים בפרק ב' ניתן למצוא:

  • כניסה למערכת יחסים עם ילדים מנישואים קודמים.
  • היחס בין ילדים משותפים מול ילדים מנישואים קודמים.
  • הסטוריה אישית מורכבת.
  • מטענים רגשיים ודפוסי התנהגות של שנים.
  • בני הזוג כבר פירקו נישואים בעבר ופחות חוששים מהתהליך.
  • מתחים יום יומיים מתוך התמודדות כלכלית ונפשית עם הנישואים שהסתיימו.
ארגון משפחה חדשה רואה בזוגיות של פרק ב' את אחת הדרכים בהן ניתן היום להקים משפחה חדשה, זוהי דרך יחסית חדשה בעולמנו, אשר הופכת שכיחה יותר בכל שנה. אז איך אתם יכולים לצמצם את הסיכון למינימום ולבנות מערכת יחסים זוגית של פרק ב' בצורה הטובה ביותר? יש כמה דרכים:
הסכם חיים משותפים
כמו בכל מערכת יחסים מורכבת, יש חשיבות גדולה לתכנון והבנה של התמונה הגדולה. אם פעם הסכמים בתוך המשפחה נחשבו לעניין מיותר או אפילו כזה שמצביע על ליקויים, היום אנשים כבר יותר בוגרים. כאשר אתם נכנסים לזוגיות, ובוודאי להקמת משפחה בפרק ב' – עריכת הסכמים בתוך המשפחה היא הדרך הנכונה לבנות את מערכת היחסים החדשה באופן קונסטרוקטיבי, להתמקד בחיובי, במה כל אחד מבני הזוג מביא אל מערכת היחסים, על מה כל אחד מהצדדים מתחייב באופן הדדי, ומהן הציפיות המשותפות. הסכמי החיים המשותפים שאנו עורכים בארגון משפחה חדשה הם הרחבה של הסכם הממון המסורתי ואינם רק עם דגש כלכלי, אלא מקיפים את כל תחומי החיים ומהווים כלי יעיל וחשוב המאפשר לכם לתכנן את עתידכם המשותף באופן שיבטיח לכם שקט. ההסכמים באים להגן על היחיד במערכת היחסים, וכשהיחיד מרגיש בטוח ומוגן, כשיש שקיפות מלאה במערכת היחסים – כך גם מובטחת היציבות.
תעודת זוגיות
תעודת הזוגיות  של ארגון משפחה חדשה היא הפתרון האזרחי לנישואין בישראל. תעודת הזוגיות מעניקה מספר יתרונות לכל זוג שהוא, ובעיקר מאפשר שיוויון זכויות לזוג נשוי והחזרת מקור הכוח בזוגיות מהממסד החיצוני לזוגיות, אל בני הזוג עצמו. בפרק ב' הבחירה בתעודת הזוגיות צריכה להיות טבעית, היא מאפשרת לכם למסד את הזוגיות בצורה פשוטה, אינטימית, ללא התעסקות מיותרת בעברכם אל מול הרבנות או ממסד אזרחי בחו"ל – ועם החסכון בבירוקרטיה יש גם חסכון במתחים ומשברים פוטנציאלים.
צוואה וירושה
פירוק זוגיות וגירושין, כניסה למערכת יחסים חדשה והקמת משפחה חדשה או הבאת ילדים נוספים לעולם עם בני זוג חדשים – לכל אלו פוטנציאל לגרום למשברים בין בני המשפחה סביב רכושכם לאחר מותכם, ולכן עריכת צוואה הינה בגדר חובה ממש. אין אנו יודעים את מועד גורלנו, אך הוא אחיד לכולנו. עניין קריטי הוא להסדיר את ענייני הירושה שלכם על מנת שרכושכם יגיע בדיוק לידיים שתרצו, אם לילדים מהנישואים הראשונים, לבני הזוג הקודמים או הנוכחיים, או למוטבים אחרים. ללא הסדרה עצמאית של חלוקת הרכוש בין בני המשפחה, ברירת המחדל המוגדרת על ידי חוק יחסי ממון לא בהכרח תתאים למשאלתכם האחרונה – וללא צוואה גבוה הסיכוי כי בני המשפחה הנותרים מאחור יישארו מתוסכלים ואף ייקלעו לריבים ותביעות משפטיות. צוואתכם היא הדרך היחידה להבטיח שקט נפשי לכל יקירכם, גם מהנישואים הראשונים וגם בפרק ב'.
לפרטים נוספים, ניתן להזמין את המדריך לזוגיות בפרק ב'. רוצים להסדיר את פרק ב' בחייכם בצורה מקיפה והכל במקום אחד. פנו אלינו עוד היום לפגישת ייעוץ.
marriage340
פורסם בקטגוריות: הסכם ממון והסכמי זוגיות, ירושות, עדכונים וחדשות, צוואה וירושה, תעודת זוגיותתגיות: השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין