הסכם לחיים משותפים – מה זה בעצם ?

גבר מכיר אישה.  אישה מכירה גבר. הם מתאהבים. אחרי תקופה קצרה הם מחליטים לעבור למסגרת מגורים משותפת. החיים המשותפים מציבים בפניהם לא מעט אתגרים קיומיים, החל מאופן ניהולו הכלכלי של משק הבית המשותף

דרך מחשבות ותהיות בנוגע להבאת ילדים לעולם מחוץ למסגרת הנישואין, ועד למחשבות מטרידות בנוגע לעתיד המשותף וחלילה לפטירתו הפתאומי של אחד מהם.

כיום, ההסכם הנפוץ ביותר בין בני זוג המחליטים לקיים מסגרת חיים משותפת, בין אם מדובר בחיי נישואין ובין אם מדובר בניהול חיים משותפים מחוץ למסגרת הנישואין, הינו הסכם הממון, שנועד להסדיר את הנושאים הכלכליים הנוגעים לכסף, ממון ורכוש משותף בין בני הזוג. הסכם הממון הנערך בין בני הזוג, נועד בין היתר להבטיח לכל אחד מהצדדים זאת מלוא הזכויות והחובות בנוגע לאופן לחלוקת הרכוש והממון המשותפים לבני הזוג, במידה ובני הזוג יחליטו על פרידה מסיבה כזו או אחרת.

הסכם ממון הוא למעשה הסכם רלוונטי וענייני בכל הקשור להסדרת יחסי הממון בין בני הזוג, אך הוא איננו מעניק מענה ליתר הנושאים המרכיבים את חיי הזוגיות והשותפות של כל אחד ואחת מאיתנו, נושאים הקשורים ברגשותיהם של שני אוהבים הבוחרים לחלוק את חייהם.

הסכם חיים משותפים – הסכם זוגיות

בשנים האחרונות, יותר ויותר זוגות המקיימים מסגרות חיים משותפות מחוץ למסגרת הנישואין, בוחרים (ובצדק), לערוך ביניהם הסכמים זוגיים מקיפים יותר מאשר הסכמי הממון. הסכם לחיים משותפים- הסכם הזוגיות הנערך מטעם ארגון "משפחה חדשה", מאפשר לכם ליהנות מהסכם זוגיות המעניק ביטוי ייחודי  לנסיבות החיים המסוימות של כל זוג וזוג, והוא כולל בתוכו בין היתר סעיפים בנוגע להסדרי ממון בין בני הזוג.

אז מה אתם עשיתם בשביל עצמכם ?

עכשיו הזמן לשאול את כל השאלות, להכין את התשתיות ולארגן את העתיד נעזור לכם לעשות זאת –  צרו איתנו קשר בטלפון 03-5660504 (א'-ה' 09:00-17:00) או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

למידע נוסף השאירו פרטים

ארגון "משפחה חדשה" הפועל למען הכרה ערכית וחוקתית במשפחה, לרבות, כל התאים המשפחתיים בישראל והשוואת זכויותיהן של משפחות מכל הסוגים והמינים, הינו הארגון היחידי במדינת ישראל, המסייע לכל מי שחפץ לבנות זוגיות, הורות ומשפחה.

הסכם לחיים משותפים – הסכם זוגיות, המנוסח ונערך על ידי מיטב המשפטנים ועורכי הדין הפועלים מטעם ארגון "משפחה חדשה", מאפשר גם לכם להביא לידי ביטוי את כל הנושאים המהותיים והחשובים לכם במסגרת החיים המשותפים עם בן/ת הזוג.

פורסם בקטגוריות: הסכם ממון והסכמי זוגיות, חוק יחסי ממון, ידועים בציבור, פוסטים לעמוד הביתתגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין