כך חיזק בית המשפט העליון את מעמד הידועים בציבור!

מהפך אזרחי

כך חיזק בית המשפט העליון את מעמד הידועים בציבור!

פסק דין תקדימי של בית המשפט העליון מחזק את מעמד הידועים בציבור והופך אותו למשמעותי יותר ובעל מעמד חזק ומבוסס יותר. 
בדיון משפטי שהתקיים בבית המשפט העליון, בעקבות תביעתו של גבר לקבלת כספי ביטוח החיים של בת זוגו אותה איבד בתאונת דרכים קטלנית, דחו שופטי בית המשפט העליון את בקשתו, לא הכירו בזכויות שלו כבן זוג ולא אפשרו לו לקבל את כספי הביטוח, זאת על אף שטען שהיתה להם כוונה להינשא בחו"ל. 
 
 

בפסק הדין נקבעו מספר עקרונות חשובים ביותר;

 
yesידועים בציבור הם חלופה למוסד הנישואים – לשם כך על בני זוג לנהל חיים משותפים תוך קבלת החובות והזכויות המשפטיות ההדדיות הכרוכות בכך, להתגורר תחת אותה קורת גג ולנהל כלכלה משותפת.
yesידועים בציבור זה מעמד בפני עצמו – מי שמתכוון להינשא בעתיד (לא משנה אם בנישואים דתיים או אזרחיים) אינו יכול לטעון שלפני כן היה ידוע בציבור. 
yesמעמד הידועים בציבור מחייב הסדרה משפטית – אי הסדרה מסכנת את הזכויות שלכם.
yesלא ייחשבו בני זוג ידועים בציבור – אם הצהירו על כוונה עתידית להינשא. הצהרה כזאת, שומטת את הקרקע סביב הבחירה בזוגיות כידועים בציבור.
yesתעודת זוגיות™ של משפחה חדשה היא הסדרה משפטית – בית המשפט מדגיש כי ניתן להסדיר זוגיות של ידועים בציבור באמצעות תעודת זוגיות™ (משפחה חדשה היא הגוף היחיד המורשה להנפיק תעודות זוגיות™) מכאן חשיבותה העצומה של תעודת הזוגיות שלנו, המאפשרת לכם לממש את זכויותיכם ומגנה עליכם מפני פגיעה בהן. 
 

לפרטים צרו אתנו קשר בטלפון 03-5660504 (א'-ה' 09:00-17:00) או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:

למידע נוסף השאירו פרטים

השורה התחתונה

מגמת ביסוס מעמד הידועים בציבור ממשיכה ומתגברת באמצעות פסיקות וחקיקות ועוד זוגות שלא יכולים או לא רוצים להינשא ברבנות מצטרפים למעמד המכובד, המוכר והשווה הזה.
 

 
 
פורסם בקטגוריות: ידועים בציבור, עדכונים וחדשות, פוסטים לעמוד הביתתגיות: השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין