בגיל חודשיים גורשה התינוקת מהארץ, עתה ההורים השבורים מבקשים להחזירה – ארגון משפחה חדשה מלווה את זוג ההורים במטרה להחזיר את בתם לישראל, להעניק לה אזרחות ולגדל אותה איתם בארץ.

האם היא מהגרת עבודה והאב הוא אזרח ישראלי יליד הארץ, הפכו לפני שנה וחצי, להוריה של פרינסס. עם לידתה של הפעוטה הובהר לאמה, שאם היא רוצה להישאר בישראל עם בן זוגה, עליה לשלח מכאן את התינוקת, כמהגרת עבודה לא תוכל להמשיך ולהתפרנס כל עוד יש לה כאן קרובת משפחה. מצוידים בהנחיה אכזרית זו, שלחו בני הזוג המבוהלים את ביתם לארץ מוצאה של האם, בפיליפינים, בהיות הילדה בת חודשיים בלבד.

מאז נשלחה הילדה לפיליפינים לפני למעלה משנה, היא גדלה בבית סבתה הקשישה וצופה בהוריה רק על גבי מסך המחשב. ההורים האומללים לא יודעים מאותו רגע שקט, מאז הם מחפשים כל דרך להשיב אותה חזרה. "חיינו אינם חיים, אנו משולים לאנשים מתים" אומרת האם “מצד אחד אני חייבת לפרנס את הילדה אבל איזה טעם יש לחיים בלעדיה".

בני הזוג ותמונת בתם

בני הזוג ותמונת בתם

בני הזוג פנו לסיועו של ארגון משפחה חדשה, הארגון לזכויות המשפחה בישראל במטרה שיעזור להם. בכתב תביעה שיוגש על ידם לבית משפט לענייני משפחה בחדרה, באמצעות עו"ד אירית רוזנבלום מנכ"לית ומייסדת הארגון, מבקש נועם לאשר את אבהותו ולהשיב את ביתו ארצה לאלתר. הימים העוברים על נועם וברלינדה משולים לגיהינום, הגעגועים קורעים את ליבם, בנוסף לתביעתם הם דורשים משר הפנים אלי ישי, להחזיר את ביתם לישראל לאלתר, להעניק לה אזרחות כבתו של אזרח ישראלי ולאפשר לה לגדול בחיק הוריה.

לדברי עו"ד אירית רוזנבלום; "שיטת הסלקציה של משרד הפנים, המגרש ילדים של מהגרי עבודה, איננה מתקבלת על הדעת ורומסת זכויות אדם. רק לפני פחות ממאה שנה הצהיר אבי הציונות תיאודור הרצל "איננו מפלים בין אדם לאדם, עליו להיות אדם ובכך אנו אומרים די". כיצד אפוא מרשה לעצמו שר הפנים של מדינת ישראל, לנהוג כך בבני אדם.

הארץ 4.7.10

הארץ 4.7.10

פורסם בקטגוריות: עיתונות ותקשורתתגיות: , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין