דברים שכדאי לדעת על גירושין

גירושין הינו מונח אשר מתאר את סיום היחסים הזוגיים בין שני בני זוג אשר היו נשואים עד כה. בכל דת ישנו הליך של גירושין אשר מבוצע בצורה אחרת ושונה לגמרי, ביהדות, ועל פי חוקי מדינת ישראל, ההליך הסופי של הגירושין יכול להתבצע אך ורק ברבנות. במידה וישנם ויכוחים ואי הסכמה בין שני בני הזוג הם רשאים לפנות לבית משפט עד שיגבשו את המסמך הסופי ורק לאחר מכן יוכלו לפנות לרבות כדי לתת לגירושין שלהם תוקף משפטי אחרון. כיום המתגרשים עומדים בפני קשיים רבים מאוד, קשיים אשר הופכים את התהליך להרבה יותר אורך, במיוחד במצבים בהם מדובר בוויכוחים בין בני הזוג או בעיות דומות.

המצב המשפטי-חברתי כיום והקשיים שהמתגרשים עומדים בפניהם

בני זוג יהודים במדינת ישראל אשר מחליטים לסיים את מערכת הנישואין שלהן ולפנות כל אחד לדרכו מוכרחים לקבל גט – מסמך גירושין סופי. יחד עם זאת, כפי שכבר הזכרנו בתחילת המאמר, לפני קבלת הגט בני הזוג צריכים ליישב את העניינים האחרונים ביניהם ולהחליט כיצד יוכלו לפרק את השותפות ביניהם בצורה טובה ונכונה. הם צריכים להחליט על המשמרות של הילדים והסדרי הראיה, על המזונות לילדים, על חלוקת הרכוש המשותף ועוד עניינים רבים מאוד הקשורים לפירוק החיים המשותפים שלהם. יישובם של כל העניינים הללו הוא תהליך די ארוך אשר פעמים רבות עלול לגרור איתו קשיים רבים. לדוגמא, עד לא מזמן ברירת המחדל למשמורת היתה האם, רק בתקופה האחרונה ניתן לראות בתי משפט אשר מעניקים את המשמורת לאב ואבות אשר מעוניינים בכך צריכים להילחם על כך בדרכים רבות.

פתרונות אפשריים אצל משפחה חדשה

ארגון משפחה חדשה הוא ארגון שהוקם בין היתר כדי לעזור לזוגות המתגרשים להתחיל את פרק ב' בצורה טובה. עד כה, נהוג היה לחשוב כי לאחר גירושין חזרה למסגרת משפחתית תהיה יותר טעונה והרבה יותר מוצלחת וזהו הקושי העיקרי אשר היה עומד בפני המתגרשים. ארגון משפחה חדשה מסייע למתגרשים ומלווה אותם לשלב השני בחיים שלהם בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה.

צרו איתנו קשר בטלפון 03-5660504 (ימים א'-ה' שעות 09:00-17:00) או מלאו את טופס יצירת הקשר ונחזור אליכם לקבוע פגישה

למידע נוסף השאירו פרטים

פורסם בקטגוריות: יעוץ וסיוע משפטי, תעודת זוגיותתגיות: , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין