האמא הצטרפה לכת, הבנות תובעות מזונות / דוד רגב ידיעות אחרונות 31.10.07

פתאום באמצע החיים נטשה אם תושבת מרכז הארץ את בעלה ואת שלוש בנותיה ועברה להתגורר עם חברי כת ישראלית בדרום אמריקה. עתה תובעים הבעל והבנות מהאם לשלם להם דמי מזונות. פורסם בידיעות אחרונות 31.10.07

תחילתו של הסיפור לפני 10 שנים. יחסיהם של בני הזוג – בסוף שנות ה-40 לחייהם – עלו על שרטון. מכתב התביעה שהגיש אתמול הבעל בסיוע ארגון משפחה חדשה בניהולה של עו"ד אירית רוזנבלום לבית משפט לענייני משפחה במרכז הארץ עולה כי הדבר התרחש לאחר שאם המשפחה פגשה את מיכל נלסון שעמדה בראש קבוצה ישראלית של גברים ונשים שעסקו בייעוץ רוחני.

מכתב התביעה עולה כי האם השקיעה יותר ויותר זמן בחברות בקבוצה ואף ניסתה לשכנע את הבעל ואת הבנות, שהיו אז קטנות, להצטרף לאותה קבוצה – אך הם סירבו. על רקע זה הידרדרו היחסים בין בני הזוג עד שהחליטו להתגרש. זמן קצר אחר כך החליטה נלסון, מנהיגת הכת, להעתיק את הכת לקוסטה ריקה.

מאז, על פי כתב התביעה, כמעט נותק הקשר בן האם לבנותיה, ועול גידול הבנות שבגרו נפל על האב, אף שהאם התחייבה בהסכם הגירושין לסייע בגידולן.

באחרונה פנה הבעל לגרשותו וביקש מנה לשלם את חלקה, אך היא הסתפקה בהעברתו של תשלום חלקי בבד. להגנתה טענה כי אחת מבנותיה אינה מצויה בקשר עימה, ולכן היא אינה מחיבת לשלם לה מזונות.

בעקבות זאת פנו אתמול האב ובנותיו לבית המשפט לענייני משפחה, כדי שזה יחייב את האם לשלם דמי מזונות לבעל בעבור חלקו בגידול הבנות.

טרם הוגש כתב הגנה.

פורסם בקטגוריות: עיתונות ותקשורתתגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין