הסכם גירושין – דברים שכדאי לדעת

אמרה ידועה ומוכרת טוענת כי: חשוב יותר לדעת ממי אתה מתגרש מאשר לדעת עם מי אתה מתחתן. במדינת ישראל, בה שולטים מוסדות הרבנות גם על תחום פירוק מסגרות הנישואים, חשוב לנסות ולהוביל מהלך מוסכם על שני בני הזוג בכל הקשור להסכמי הגירושין והפרידה שלהם, וזאת על מנת למנוע התערבות ברוטאלית של בתי הדין הרבניים בחייכם!

כשאנחנו מאוהבים ונמצאים בתחילת הדרך עם בחיר או בחירת ליבנו, קשה לדמיין שאולי יום אחד זה ייגמר. לדאבוננו הרב, המציאות מעידה כי אחוז הגירושין במדינת ישראל ובעולם המערבי כולו נמצא בשנים האחרונות במגמת עליה מתמדת. תחושת ה"לי זה לא יקרה" המאפיינת כל זוג מאוהב, מובילה למצב זוגות, המחליטים לפרק את חיי הנישואין וחיי המשפחה שלהם, אינם מגיעים להבנות מוקדמות בנוגע להליך הפרידה, ובחלק מסוים מהמקרים, הדבר מוביל לעימות חזיתי של בני הזוג בבית המשפט או בבית הדין הרבני, עימות שאין בו מנצחים. במקרים אלו, מפקירים בני הזוג את ההחלטות הגורליות ביותר בחייהם (גידול הילדים, רמת החיים הכלכלית וכדומה), בידי עורכי דין "מפולפלים", אנשי דת חסרי תקנה ולמערכת המשפט.

כאשר הסטטיסטיקה  מאותתת כי אחד מכל שלשה זוגות ימצא את עצמו בשלב זה או אחר בתהליך פירוד, חשוב שתכירו מקרוב את החשיבות בעריכת הסכם גירושין ופרידה, וזאת בטרם התחלתם הליכים מנהלתיים לצרכי קבלת גט.

הסכם פרידה וגירושין מטעם ארגון "משפחה חדשה"- הדרך המכובדת לסיים את זה יפה!

אחת הדרכים המומלצות ביותר לסיום חיי השותפות בין בני הזוג, היא באמצעות עריכת הסכם פרידה וגירושין, המאפשר לבני הזוג להגיע להבנות מוסכמות. הסכם הפרידה והגירושין הוא למעשה פתרון הוגן והדדי, המעניק לבני הזוג "שקט נפשי" בכל הקשור לנושאים המלווים את תהליכי הפרידה, לרבות, משמורת על הילדים זמני שהות, גובה תשלום המזונות, חלוקת הרכוש ועוד.

ארגון "משפחה חדשה" העוסק בכל תחומי החיים הקשורים לתא המשפחתי של כולנו, לרבות, זוגיות, משפחה והורות, מעניק לכם בין היתר גם סיוע וליווי משפטי בכל הקשור לעריכת הסכמי גירושין ופרידה. עריכת ההסכם בסיוע ארגון "משפחה חדשה" מאפשר לבני הזוג להגיע להבנות משותפת, וכל זאת מתוך תחושת הוגנות והדדיות בין בני הזוג. בנוסף, אנחנו בארגון "משפחה חדשה" פועלים לאישור ההסכם מול בית המשפט לענייני משפחה או בפני הרכב דיינים בבית הדין הרבני האזורי.

פורסם בקטגוריות: יעוץ וסיוע משפטי, מידע על שירותים, פוסטים לעמוד הביתתגיות: , , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין