ידועים בציבור – כל מה שחשוב לדעת

ידועים בציבור הם למעשה שני בני סוג אשר חיים יחד, מנהלים בית ביחד באותו מקום וחיים ממש כמו משפחה, זאת אף על פי שלא נישאו כדת וכדין על פי החוק. אנשים אשר מוגדים בתור ידועים בציבור רואים את עצמם כבני זוג לכל דבר ואף הסובבים אותם רואים אותם בצורה זו. מבחינת חוקי המדינה, אנשים אשר מוגדים בתור ידועים בציבור אלו אנשים אשר צורת החיים שלהם דומה לצורת החיים של אנשים נשואים וכיום ישנם חוקים רבים מאוד המעניקים לידועים בציבור מעמד של זוגות נשואים לכל דבר מבחינת זכויות רבות כמו ירושה, ביטוח לאומי וכדומה.

המצב המשפטי-חברתי כיום, הבעיות העומדות בפני הידועים בציבור

כיום ישנן בעיות רבות אשר עומדות בפני אלו אשר מוגדרים בתור ידועים בציבור, בעיקר בעיות הנובעות כתוצאה מחוסר ההכרה שלהם בתור זוג נשוי. זו הסיבה לכך שכיום המדינה פועלת רבות על מנת להעניק להם הכרה ממשית יותר אך בינתיים זוגות ידועים בציבור רבים חיים במלחמות יום יומיות על מנת לקבל זכויות בסיסיות שונות אשר מגיעות לזוגות נשואים, זכויות אשר יכולות להפוך את החיים שלהם להרבה יותר פשוטים. אמנם, כפי שהזכרנו מעלה כבר ישנם חוקים רבים אשר משווים בין הידועים בציבור לבין זוגות נשואים ומעניקים להם זכויות רבות אך עד כה אין הכרה רשמית של הזוגות הללו לצרכי מיסוי ולצרכים שונים אשר יכולים להפוך את החיים שלהם להרבה יותר פשוטים.

פתרונות אפשריים אצל משפחה חדשה

אם גם אתם נמצאים במעמד של ידועים בציבור ורוצים לקבל את הזכויות שלכם ואף להילחם על זכויות נוספות אתם מוזמנים לפנות אלינו. ארגון "משפחה חדשה" עוסק בנושא של ידועים בציבור ופועל על מנת להעלות את הזכויות שלהם ולהביא לתודעת הידועים בציבור את הזכויות שכבר מגיעות להם על פי החוק במדינת ישראל. הארגון מציע פתרונות רבים מאוד לידועים בציבור ולכן רבים פונים אליו ואכן זוכים למצוא פתרונות למצבים שונים בהם הם נתקלים במהלך החיים שלהם.

מעמד ידועים בציבור יחד עם תעודת הזוגיות = פתרון חוקי אזרחי ומוכר לנישואים בישראל. רוצים למסד את הקשר? צרו איתנו קשר בטלפון 03-5660504 (א'-ה' 09:00-17:00) או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

למידע נוסף השאירו פרטים

פורסם בקטגוריות: ידועים בציבור, תעודת זוגיותתגיות: , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין