כ – מילון המשפחה החדשה

האות כ במילון מונחים

כ – מילון המשפחה החדשה

כתובה,

שטר חוב כלכלי הנחתם בשעת נישואין בכדי להבטיח פרנסת אישה במקרה של מוות או גירושין. בנוסף הכתובה מציינת את חובות הבעל כלפי אשתו במהלך הנישואין: לכבדה, להוקירה לדאוג למזונותיה, לפרנסתה לבגדיה ולחיי אישות. (חבל שהכתובה היא בארמית כך שלרוב לא מבינים את הוראות ההפעלה…) כיום ממומשת הכתובה במקרים נדירים בלבד אך חוק יחסי ממון אינו שולל את תחולתה ואפשרות מימושה של הכתובה.

כתב זוגיות,

מסמך אשר מסדיר את החיים המשותפים של בני הזוג, בין אם נישאו ובין אם לאו. הסכם זה מסדיר ענייני רכוש, ילדים ופרידה, קובע מראש דרכי פעולה בנושאים עקרוניים לבני הזוג ומקטין סיכונים במקרה שהחיים המשותפים ישתבשו. את ההסכם רצוי להכין בתחילת הדרך המשותפת כזוג בכדי למנוע אי הבנות, למנוע טינה ועשיית דברים רק כי "לא נעים" ואף חלילה (ראה ערך טפו טפו טפו) מקל על פרידה אפשרית וכניסת שיקולים לא עניינים בפירוק החבילה.את ההסכם ניתן לאשר בפני נוטריון או בבית משפט לענייני משפחה.

כביסה,

חלק מהפעילות המסמלת מעבר למשק בית משותף. עד לשלב זה, מביא כל רווק או רווקה את הכביסה לבית ההורים, הדבר מהווה חלק מהביקור השבועי בבית ההורים. עת עובר הרווק/ה מיחיד לזוג – מכבסים בצוותא. בבית, שכן ידוע שלא מוצאים כביסה מלוכלכת החוצה….

כלה,

חלק מהצמד חתן – כלה המלווה את לבו של האירוע, הפקת הענק הידועה בשם חתונה.

כוס,

הפחד הגדול ביותר של חתן, הכוס אשר נשברת מתחת לחופה מסמלת את חורבן ירושלים, אך החתן המבועת מרוכז בשבירת הכוס בפעם הראשונה בכדי להימנע מ"פאדיחות" ופגיעה בגבריות.

כוסית,

כינוי לבחורה.

כלב,

זוגות רבים מכניסים כלב לביתם עם הפיכתם לזוג, הן בכדי לתרגל אחריות וטיפול משותף בנפש חיה נוספת והן בכדי לנצל זאת לטיולים רומנטיים בגינה השכונתית.

פורסם בקטגוריות: מילון המשפחה החדשהתגיות: השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין