נ – מילון המשפחה החדשה

האות נ במילון מונחים משפחה חדשה

נ – מילון המשפחה החדשה

נוזל הזרע

הנוזל שזורם מן הפין בעת פליטת זרע. כל פליטת זרע מכילה 300-כ עד 500 מיליון תאי זרע בתוך נוזל שמופרש על-ידי בלוטת הערמונית ושלפוחיות הזרע, נוזל הזרע יגיע בעת הזירמה, עד לביצית ויעשה הכל על מנת לפגוש בה ולהתחבר אליה.

נישואין

מוסד עתיק יומין, בו מכריזים על בני זוג, כמי שהתחברו לחיות יחד מעתה ועד עולם, בחסות מוסד הנישואין, לעיתים המדינה או הממסד הדתי אינם מאפשרים לבני זוג להינשא ולעיתים, יש מי שמבקשים להיחלץ ממוסד הנישואין,משום שאינם חפצים עוד לחיות במוסד כל החיים. אבל המשפחה החדשה, היא זו המבקשת שלא להכריז על עצמה כמשפחה בדרך של נישואין, אלא בבניית משק בית משותף.

נישואין אזרחיים

פתרון "נוח" ומוכר למנועי חיתון או למי שאינו מעוניין בטקס דתי.

בית המשפט העליון קבע לפני שנים רבות כי משרד הפנים מחוייב לרשום בני זוג ישראליים שנישאו מחוץ לישראל, כנשואים. תעודת נישואין רשמית של מדינה זרה היא ראייה מספקת לצורך רישום זה. ומעמדם שווה לזה של נישואים דתיים.

רוב הישראלים היוצאים מהארץ להינשא בחו"ל עושים זאת בקפריסין, אפשרות מקובלת אחרת היא נישואי פרגוואי,בהם נדרשת נכחות אחד מבני הזוג בלבד.

נחירה

השמעת קולות נשיפה חזקים, תוך כדי שינה, בדר"כ אופיינית יותר לגברים וסופה שתביא ללינה נפרדת בין בני הזוג, או להנחתת מחבט על ראשו של הנחרן המדיר שינה מעיני זוגתו.

ניקור

יכולת וכושר פטפוט הגובלת בכרסום תאי מוח עירניים, אופיינית לבני זוג שאינם נוטים להפסיק לדבר אלא במצב של שינה. אם הניקור אינו נפסק, סופה של הזוגיות שתסתיים בפרידה כפוייה או במותו של המנוקר.

נעל בית

כינוי לאחד שלא יוצא מהבית (סתם אחד); מי שכיף איתו בבית, אבל פאדיחות ללכת איתו בחוץ.

פורסם בקטגוריות: מילון המשפחה החדשהתגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין