בדיוק היום לפני 9 שנים: טקס הנישואים האזרחיים התקיים בשוהם

היועץ המשפטי לממשלה: 'מועצה מקומית אינה מוסמכת לערוך נישואים'; סגנית ראש מועצת שוהם משיאה בני זוג שעלו מרוסיה לפני מספר שנים

בצהריים (ראשון) התקיים טקס הנישואים האזרחי, בעריכתה של עו"ד אירית רוזנבלום, סמוך לבניין המועצה בשוהם. בטקס נישאו בני זוג שעלו מרוסיה לפני מספר שנים.
זאת למרות חוות דעתו של היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין שאסר אתמול על סגנית ראש המועצה המקומית בשוהם, עו"ד אירית רוזנבלום, לקיים טקס נישואים אזרחי בבניין המועצה.
במכתב ששלח רובינשטיין לעורכת הדין אירית רוזנבלום, סגנית ראש המועצה, שרצתה להשיא מחר את בני הזוג, נאמר כי "אין עריכת נישואים בין הנושאים שמועצה מקומית או סגן ראש רשות מקומית מוסמכים לעשותם".
רובינשטיין הוציא את האיסור בעקבות פנייתו של שר הפנים, אלי ישי, שביקש למנוע את קיום הטקס.
רובינשטיין הוסיף כי זכותו של כל אזרח ונבחר ציבור לחלוק על החוק ולנסות לשנותו באמצעים המקובלים, "אולם עריכת טקס כזה על ידי נבחר ציבור היא התרסה כנגד הסדר שבדין. ראוי לשם כיבוד החוק שתמנעי מעריכת טקס במועצה המקומית".
יש לציין כי לפני מספר שנים ביקש גם ראש העיר תל אביב אז, רוני מילוא, לערוך טקס נישואים אזרחיים בבנין העירייה. עם זאת, בעקבות פנייתו של היועץ המשפטי לממשלה, הוא חזר בו מכוונתו זו.

 

נישואים אזרחיים בשוהם, בדיוק היום לפני 9 שנים: טקס הנישואים האזרחיים התקיים בשוהם

נישואים אזרחיים בשוהם

פורסם בקטגוריות: עיתונות ותקשורתתגיות: , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין