ב – מילון המשפחה החדשה

האות ב' במילון האורבני של משפחה חדשה

ב – מילון המשפחה החדשה

בגידה,

מונח כולל של מעילה באמון, ביטוי זה משמש בדרך כלל בחיי משפחה, לתיאור מעילה באמון של בן/בת זוג ה"חוטא" בקיום מערכת יחסים אינטימית עם בן/בת זוג זר. במשפחה הדוגלת ביחסי אהבה חופשיים פעילות מעין זו לא תחשב כבגידה.

בגד כפת,

קנדום, אמצעי מניעה לשימוש על ידי הגבר, המהווה כיסוי מחומר פלסטי אטום ומונע הדבקות במחלות מין. נוזל זרע הנפלט בעת המשגל נאסף בכיסוי הפלסטי וכך נשמרת ההיגיינה המרבית.

בית,

המקום המשמש למגורי המשפחה, בית הוא המשפחה עצמה הוא מייצג אותה ומייחד אותה , הבית הוא גם כינוי לממלכה האהובה ביותר על בני המשפחה. המקום הבטוח ביותר אליו משתוקק כל אחד להגיע בסופו של יום.

בית יולדות,

המקום בו נוהגות הנשים ללדת את ילדיהן, בבית היולדות מתקבלת האישה הכורעת ללדת ושם ניגשים אליה עשרות רופאים סקרנים לבדוק ולמשש את מצב הלידה, עם הלידה מתייצב אחד הרופאים בלוויית מיילדת ומסייעים לאישה ללדת. לאחר הלידה ממשיכה האישה לשהות בבית היולדות עוד יומיים שלושה. בתי היולדות מצויים בבתי החולים, ומי שמאיים על קיומן היום הן תנועות נשים חדשות, המבקשות לחזור לשיטת הלידות הטבעיות בבית (ר' ערך).

בזבוז זרע,

כינוי לאדם חסר תועלת.

ביגמיה,

נישואין כפולים, כאשר אדם נושא בעת ובעונה אחת יותר מאישה אחת. הביגמיה אסורה על פי החוק והעובר על החוק צפוי לעונש. גם אם הוא נשוי לאחת בנישואין דתיים ולאחרת בנישואין אזרחיים ייחשב ביגמיסט ובלבד שהנישואים חוקיים.

ביסקסואליות,

משיכה מינית המוגדרת כמשיכה פיזית ורגשית כלפי בני שני המינים.

ביסקרנות,

גילוי עניין באהבה חד-מינית , בעיקר תשוקה לדעת ולגלות את סודו של הסקס החוצה את הנורמות ההטרוסקסואליות המקובלות. התנהגות זו אופיינית בתקופת גיל ההתבגרות בשלב גיבוש הזהות המינית של האדם.

ביצית,

תא מין של האישה, המשווע למגע עם זרע על מנת ליצור חיים חדשים.

בית דין רבני,

מוסד שיפוטי דתי, שהוקם על פי חוק מיוחד מחוץ למערכת בתי המשפט, שבו דנים בעיקר בענייני גירושין, בין יהודים. בבית הדין יושבים שלושה דיינים הדנים בעניין המובא לפניהם לפי חוקי התורה וההלכה היהודית בשנים האחרונות יותר ויותר בני זוג מעדיפים שלא להתדיין בפניהם ועל כן חלה עלייה תלולה במספר בני הזוג החיים יחד ללא נישואין.

בית משפט לענייני משפחה,

בית המשפט בו דנים בסכסוכים במשפחה ובין בני המשפחה, כמו ענייני גירושין, מזונות, הסדרי רכוש, ענייני אחזקת הילדים ומשמורתם ועוד. בית המשפט למשפחה מאשר כל הסכם שנערך בין בני זוג, או בקשר לילדים וכן מטפל בענייני ירושות וצוואות. מעמדו שווה למעמד של בית משפט שלום. על החלטותיו ניתן להגיש ערעור לבית המשפט המחוזי.

בלות

תהליך טבעי במהלך חיי כל אישה, המציין את תום תקופת הפיריון.

בן,

מין זכר. נהוג להתלוצץ עם אישה הרה ולומר לה, לא חשוב מה תלדי, העיקר שתהייה ברית. על מנת לבטא את הרצון השובניסטי העז של החברה בה אנו חיים בהולדת בנים.

בנק הזרע,

כינוי למקום בו נוטלים ומאכסנים תאי זרע אנושיים. בנק הזרע נמצא בבית חולים ממוסד והוא אחראי לשימור מנות זרע בדרך של הקפאתן, בנק הזרע משמש גם לצורך מכירת מנות זרע לנשים פנויות שאינן רוצות להרות מבן זוג ידוע, או לנשים שבני זוגם אינם יכולים לעבר אותן, בשל בעיות פיסיולוגיות או רפואיות.

בעל,

כינוי לאיש הנשוי לאישה ומשמש לה כבן זוג. המונח בעל איננו מקובל אצל המשפחה החדשה, ובעידן המודרני ממעטות הנשים לכנות את בני זוגן בעלים ומעדיפות להשתמש במונח "אישי" או "בן זוגי".

בצקת,

הצטברות הנוזלים בהריון המנפחת את כפות הידיים והרגליים לממדים מרשימים, עד גרימת תחושה מביכה לצאת ולהראות בפומבי.

ברית מילה,

מנהג יהודי עתיק יומין, לפיו לזכר בן שמונה ימים, מסירים את פיסת בשר המכונה בשר העורלה שעל איבר מינו. על פי המנהג האב מוסמך לבצע את הברית, אולם בפועל עושה כן מוהל מוסמך, המתמחה בחיתוך העורלה. במשפחה החדשה יש המוותרים על המנהג באופן מוחלט ויש המבצעים את ברית המילה באמצעות רופא כירורג תחת הרדמה מקומית.

בת,

מין נקבה. נהוג לכנות את הבנות באירוניה כבנות המין החזק, כמי ששולטות במין הזכרי מאחורי הקלעים.

פורסם בקטגוריות: מילון המשפחה החדשהתגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין