צוואות וירושות – עושים סדר בנושא

כללים ברורים לעריכת צוואה

במדינת ישראל חלים כללים מאוד ברורים בנוגע לעריכת צוואות. כללים אלו מתבססים על חוק הירושה המתוקן במדינה והם בין היתר: הנפקת אישור רפואי המעיד כי המנוח ניסח את צוואתו כאשר היה צלול

בדעתו, עריכת צוואה בנוכחות עדים המודעים לתוכן הצוואה ופרטיה, ועריכת הצוואה במקום שאיננו מותיר לצד שלישי להיות מעורב או להשפיע על תוכנה.

מתי פורצת מחלוקת

מנגד, בבתי המשפט לענייני משפחה במדינת ישראל, מתנהלים מדי יום עשרות דיונים בנושא צוואות וירושות, וחלק מהסוגיות המשפטיות הנידונות בערכאות אלו כוללות נושאים כגון :

 האם ניתן לשנות כתב צוואה? לאן "הולך" הרכוש במקרים בהם הנפטר לא הותיר אחריו כתב צוואה? מה הן הזכויות של בן הזוג בנוגע בנוגע לרכושו של הנפטר?

מה הן הזכויות של בן הזוג לשעבר? מה הן ההגבלות החוקיות והמשפטיות שאינן מאפשרות לממש את כתב הצוואה של המוריש? ועוד מגוון נרחב של נושאים הקשורים באופן ישיר או עקיף להגדרות חוק הירושה במדינת ישראל.

משפחה חדשה – עושים סדר בנושא צוואות וירושה

עוד לא דאגתם לעשות סדר להגן ולשמור על הרכוש שלכם? לתכנן את הצוואה שלכם ? לעשות חושבים מי הם היורשים שלכם ? עכשיו זה הזמן-  צרו איתנו קשר בטלפון 03-5660504 (א'-ה' 09:00-18:00) או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

למידע נוסף השאירו פרטים

מה נותן לכם ארגון משפחה חדשה

אנחנו בארגון "משפחה חדשה", מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממגוון נרחב של פתרונות הקשורים באופן ישיר או עקיף לתחום הצוואות והירושות. במסגרת הפתרונות האזרחיים אותם אנו מעמידים לרשות כל אחד ואחת מכם תמצאו:

מחלקת סיוע משפטית שתסייע לכם לערוך כתב צוואה המותאם להגדרות החוקתיות במדינת ישראל, וזאת תוך כדי שמירה מלאה על מלוא הזכויות שלכם, הן כמצווים והן כיורשים. במחלקה המשפטית שלנו תמצאו צוות עורכי דין מנוסה המתמחה בתחומי המשפט לענייני משפחה.


בנוסף, אנחנו בארגון "משפחה חדשה" הקמנו מפעל חיים ייחודי, המפיח תקווה ומעניק חיים חדשים, המבטיחים את מורשתנו והמשכיותנו גם במקרים בהם אנו מסתלקים מהעולם. מפעל ייחודי זה פועל במסגרת צוואה ביולוגית™.מדריכי זכויות
–  אנחנו בארגון "משפחה חדשה" מוציאים לאור מדריכי זכויות בנושאי צוואה וירושה. מדריכים אלו עוסקים בכל ההיבטים המשפטיים, המוסריים והחברתיים על רקע השינויים המתרחשים בתחומים אלו במדינת ישראל ובעולם.

הצוואה הביולוגית™ מתייחסת למעשה לרצונו של כל אדם להוריש ליקיריו את החומר הגנטי שלו, ממנו ניתן להמשיך את החיים, כאשר הכוונה היא לזרע, ביצית או עוברים של אדם, שיש להם פוטנציאל חיים באופן, שניתן יהיה להשתמש בהם גם לאחר הסתלקותנו מן העולם.

פורסם בקטגוריות: פוסטים לעמוד הבית, צוואה ביולוגית, צוואה וירושהתגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , השאר תגובה

פרסם תגובה

שדות חובה מסומנים ב *

*
*

מותר להעזר בסימני HTML הבאים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מרקטיזם - פרסום בגוגל / פרסום באאוטבריין